شیر برداشت آب از چاه عمیق در خیابان میرهاشمی واقع در جنوب شرق تهران بیش از ۶ ساعت است که نشستی شدیدی دارد و تماس شهروندان با سامانه‌ پاسخگویی ۱۳۷ شهرداری تا کنون(لحظه تنظیم خبر) بی‌پاسخ مانده است.

هدررفت آب در منطقه 14

به گزارش همشهری آنلاین، در حالی که مسئولان و کارشناسان مدام از بی‌آبی می گویند و زنگ خطر خشکسالی را برای شهروندان یادآوری می‌کنند، هدررفت آب در یکی از علمک‌های آبگیری خودروهای آبیاری فضای سبز در خیابان میرهاشمی واقع در ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۱۴ تهران، باعث سرازیر شدن آب در  کوچه‌های محله و خیابان‌های مجاور شده و بهانه‌ای به برخی خودروهای عبوری داده است تا ماشین هایشان را زیر این آب بشویند. این در حالی است که جنوب شرق تهران یکی از نقاط پایتخت است که در معرض خطر فرونشست قرار دارد.

برخی از شهروندان در تماس با ما ضمن تلاش برای تماس با سامانه های ۱۳۷ می‌گویند: در فلزی که این علمک از آن بیرون آمده قفل است و نمی‌توان برای بستن شیر آب اقدام کرد.

تصاویر و ویدئوهای ارسالی از سوی شهروندان و ساکنان خیابان میرهاشمی، پشت مسجد میثم گویای همه چیز است.

شهروندان این محله می‌گویند این اولین بار نیست که رانندگان تانکر آبیاری فضای سبز شهری، این شیر آب را باز شده رها می‌کنند و می‌روند و آنها باید بارها با سامانه ١٣٧ شهرداری تماس بگیرند تا برای بستن شیر آب از سوی مراجع مربوطه اقدام شود. 

کد خبر 681772

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha