یک گام جلوتر از دیگران باشید!! قابل توجه دبیرستان‌ها، مراکز آموزشی و دانش‌آموزان علاقمند به شرکت در آخرین آزمون‌ جامع (مقطع دوازدهم).

image-20220528111157-1.jpeg

برای ثبت‌نام آزمون‌ آزمایشی جامع نوبت چهارم سنجش همسان باکنکور سراسری تا روز چهارشنبه  ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ فرصت دارید از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور، به نشانی www.sanjeshserv.ir برای ثبت نام اقدام نمایید

با توجه به ایجاد تغییرات در نحوه برگزاری آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در زمینه تعداد دفترچه­های سؤال آزمون، شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور در نظر دارد جهت آماده­سازی هرچه بیشتر داوطلبان و آشنایی با شرایط برگزاری کنکور سراسری و مدیریت زمان پاسخگویی به سؤالات، آزمون جامع نوبت چهارم را همسان با کنکور سراسری، برگزار نماید. لذا علاقمندان به شرکت در آزمون­ آزمایشی نوبت چهارم جامع می­توانند حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۰ با مراجعه به سایت  http://www.sanjeshserv.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از نحوه ثبت‌نام و چگونگی شرکت در آزمون‌های آزمایشی سنجش می‌توانند به پایگاه اینترنتی شرکت تعاونی خدمات آموزشی به نشانی www.sanjeshserv.ir و کانال تلگرامی به آدرس @sanjesheducationgroup مراجعه نمایند.‌

همچنین مدیران و مشاوران محترم دبیرستان‌ها و مراکز آموزشی می‌توانند برای اطلاع و برخورداری از تسهیلات و تخفیفات ویژه ثبت‌نام گروهی با شماره ۳-۸۸۸۴۴۷۹۱-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

شماره تماس : ۴۲۹۶۶-۰۲۱

همین حالا ثبت نام کنید

شرکت تعاونی خدمات آموزشی

کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور

کد خبر 679459

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha