مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
۱ نفر

رسیدن به مهارت کاشت مو، رویایی هست که ممکن است، شما به دنبال رسیدن به آن باشید.

دوره جامع آموزش کاشت

ولی کاشت مو مهارتی است که شما باید در دوره حضوری شرکت کنید و به صورت اینترنتی نمی توانید این مهارت را کسب کنید؛ به همین دلیل اکثر عاشقان کاشت مو، به دنبال خرید دوره آموزش کاشت مو فولیمو هستند.

این دوره در ۱۷ فصل برگزار می شود که در آخرین قسمت، ۶۰ ساعت دوره عملی کاشت مو آموزش داده می شود.

در این صفحه تیم فولیمو تصمیم دارد شما را با دوره ای که باعث می شود شما به عنوان تکنسین کاشت مو فعالیت کنید، آشنا کند.

معرفی سر فصل های دوره جامع آموزش کاشت مو فولیمو

این دوره در ۱۷ فصل به صورت تئوری و عملی برگزار می شود؛ در ادامه شما را با سرفصل های این دوره آشنا می کنیم.

بخش اول

  1. همانند دیگر دوره ها، فصل اول به مقدمه و معرفی مدرس دوره، مدرک لازم برای گرفتن کاشت، نحوه دریافت مجوز، ساعت کاری تکنسین کاشت مو و... می پردازیم.
  2. اگر شما فکر می کنید راه درمان تمام کسانی که با مشکل ریزش مو دست و پنجه نرم می کنند، کاشت مو است، باید بدانید که سخت در اشتباه هستید؛ در قسمت دوم ما شما را با درمان های جایگزین ریزش مو آشنا می کنیم.
  3. قبل از کاشت مو، شما برای مراجعه کننده، یک جلسه مشاوره برگزار می کنید؛ شما در فصل سوم با الگوهای طاسی مردانه و با توجه به بانک مو، چگونگی کاشت مو هر استیج آشنا می شوید و آموزش می بینید.
  4. تحلیل نتایج آزمایش، از مهمترین قسمتی هست که باید آموزش ببینید؛ شما در قسمت چهارم با آزمایش هایی که قبل از کاشت مو باید به مراجعه کننده درخواست دهید، آشنا می شوید.
  5. برخی از افراد به دلیل شرایطی که دارند، درمان آن ها کاشت مو نیست؛ به همین دلیل بعد از تشخیص آزمایشات کاشت مو، شما باید کاندیدهای کاشت مو را شناسایی کنید؛ در فصل پنجم شما آموزش می بینید که روش کاشت مو برای چه کسانی کاربردی نیست.
  6. در ششمین فصل، ما شما را با ابزارهای کاشت مو آشنا می کنیم؛ شما برای اینکه در آینده بتوانید عملیات کاشت مو را انجام دهید، باید با ابزارها آشنا شوید و آموزش ببینید.
  7. اگر می خواهید یک مشاوره درست و کاشت خوب انجام دهید، باید با آناتومی بدن شخص آشنا شوید؛ در این فصل شما با مباحث مهمی در مورد وضعیت مو، پوست سر، ساختار جمجمه آموزش می بینید.
  8. بانک مو یکی از مهمترین موضوعات کاشت مو است؛ در هشتمین قسمت ما شما را با منطقه برداشت مو و منطقه ممنوعه برداشت از مو آشنا می کنیم.

بخش دوم

  1. نحوه باز کردن ست استریل، کشیدن مواد، داروهای لازم قبل از کاشت مو و چگونگی شستن و پک کردن ست از مهمترین قسمت قبل از کاشت مو است و ما در قسمت نهم، پک کردن ست و دیگر موارد ضرروی را به شما آموزش می دهیم.
  • در دهمین مرحله، شما آ»وزش پانج کردن (برداشت مو) میبینید. در این مرحله شما یاد می گیرید که چگونه مواد بی حسی زیر پوست سر تزریق کنید و چگونه به کمک دستگاه از بانک مو برداشت کنید.
  • ترسیم کردن خط رویش استاندارد برای مراجعین با توجه به بانک مویی آنان، از مهمترین مرحله است؛ شما در فصل یازدهم، خط رشد مو را آموزش می بینید.
  • تیغ زدن یا استیک زدن مو، از مرحله هایی هست که به صورت عملی به شما آموزش می دهیم.
  • آموزش دیدن و تشخیص گرفت های سالم از گرفت های ناسالم مو برای کاشت مو، یکی از نکات ضرروی برای موفقیت عمل کاشت مو است.
  • مراقبت های کاشت مو به سه مرحله قسمت می شود؛ شما در فصل چهاردهم، با مراقبت های قبل از کاشت مو، مراقبت های حین کاشت مو و مراقبت های بعد از کاشت مو آموزش می بینید.
  • یکی از قسمت های مهم برای مراقبت های بعد از کاشت مو، شستشو بعد از کاشت مو است که لازم است شما طرز شستشو را آموزش ببینید.
  • اگر شما نتوانید مشتری جذب کنید، نمی توانید کسب درآمد کنید؛ به همین دلیل در فصل شانزدهم، ما روش های تبلیغات و جذب مشتری را به شما معرفی می کنیم.
  • در آخرین فصل، آموزش کاشت مو به صورت عملی در ۶۰ ساعت برای شما برگزار می کنیم تا بتوانید یک تکنسین کاشت مو موفق در ایران شوید.

آشنایی با جزییات دوره جامع آموزش کاشت مو فولیمو

این دوره به دو قسمت تئوری و عملی تشکیل شده؛ قسمت تئوری تولید شده تا شما اطلاعات پایه برای کاشت مو کسب کنید. اگر شما این اطلاعات پایه نداشته باشید، نمی توانید موفق عمل کنید.

در دوره تئوری، تمام اطلاعات مهم در اختیار شما قرار می گیرد؛ یکی از مهمترین قسمت کاشت، تیغ زدن سر است و ما این قسمت هم به شما به صورت تئوری و عملی آموزش می دهیم تا شما آموزش ببینید.

بعد از به پایان رسیدن دوره تئوری، یک دوره عملی آغاز می شود و زیر نظر مدرس دوره، صفر تا صد کاشت مو آموزش می بینید و پس از آن، تمامی اطلاعات خود را زیر نظر مدرس دوره به صورت عملی انجام خواهید داد.

آموزش کاشت مو فولیمو

قیمت دوره جامع آموزش کاشت مو فولیمو

برای راحتی خریدار دوره، ما قیمت دوره را به دو قسمت تقسیم کردیم؛ قسمت اول شما تنها پول دوره تئوری پرداخت می کنید و مابقی هزینه دوره، پس از برگزاری دوره عملی پرداخت می کنید.

شما می توانید این دوره را با تخفیف ۵۰ درصدی از سایت کاشت مو فولیمو خرید و تهیه کنید.

چرا خرید دوره جامع آموزش کاشت مو از فولیمو

خرید دوره کاشت مو فولیمو

۷ سال تجربه و بیش از ۱۰۰۰ بار کاشت مو در شهر مشهد، از سابقه تیم فولیمو است. ما به دو روش FIT یا FUE اقدام به کاشت مو می کنیم.

این مجموعه تصمیم دارد یک دوره آموزشی آماده کند تا شما بتوانید همانند ما، به مردم شهرتان خدمات کاشت مو ارائه دهید.

پس وقت را تلف نکنید و در صورتی که تصمیم دارید در یک دوره کاشت مو شرکت کنید، سایت فولیمو این دوره را با تخفیف برای شما آماده کرده است.

کلام آخر

قبل از حضور در هر دوره ای، شما باید با سرفصل های آن آشنا شوید؛ به همین دلیل ما این صفحه جامع را آماده کرده ایم تا اگر شما به دنبال حضور در یک دوره جامع کاشت مو هستید، بتوانیم به شما کمک کنیم تا با سرفصل های دوره ما آشنا شوید.

دوره ما به دو قسمت تئوری و عملی تقسیم می شود و شما بعد از گذراندن دوره تئوری، در دوره عملی شرکت می کنید و زیر نظر مدرس، آموزش می بینید و عملکرد شما بررسی می شود.شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر از مقالات کاشت مو فولیمو به سایت ما مراجعه کنید.

کد خبر 679452

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha