مجتمع صنعتی پیلسان برای فعالان حوزه خودروهای تجاری نامی شناخته شده است و محصولات آن، هم اکنون حضور پررنگی در جاده‌های کشور دارند و نقش مهمی در جابجایی بار بازی می‌کنند. این شرکت در حال حاضر طیف گسترده‌ای از تریلرها را در کنار سه مدل کشنده تولید می‌کند و برنامه‌هایی برای توسعه سبد محصولات پیلسان در آینده نزدیک نیز وجود دارد.

مجتمع صنعتی پیلسان

در این مطلب مروری بر فعالیت‌های مجتمع صنعتی پیلسان و حضور این شرکت در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران خواهیم داشت.

***
مجتمع صنعتی پیلسان به‌عنوان یکی از شرکت‌های گروه صنعتی ماموت، کار خود را در سال ۱۳۹۵ و با هدف تولید انواع تریلر و خودروهای تجاری آغاز کرد و در بدو ورود توانست جایگاه مناسبی در این بخش از بازار را در اختیار بگیرد. اصلی‌ترین عامل موفقیت پیلسان در بازار تریلرها، بهره‌گیری از قطعات برندهای معتبر جهانی، کیفیت بالای محصولات، قیمت رقابتی و خدمات پس از فروش مناسب بود ضمن آنکه این شرکت توانست در مدت کوتاهی با تکیه بر دانش داخلی، انواع مختلفی از تریلرها را برای کاربری‌های مختلف توسعه دهد تا جایی که اکنون تنوع محصولات این شرکت در بخش تریلر به ۳ مدل رسیده است که شامل تریلرهای تیغه، کفی و کمپرسی می‌شود.

این اما شروع فعالیت‌های پیلسان در بازار خودروهای تجاری بود چراکه از سال ۱۳۹۷ و در راستای توسعه کسب‌وکارهای این مجتمع صنعتی و با توجه به جایگاه مناسب نام پیلسان در بازار خودروهای سنگین کشور، طرح تولید کشنده‌های پیلسان آغاز و درنهایت نخستین محصول این شرکت در سال ۱۳۹۸ رونمایی و به بازار آمد.

یکی از مدیران مجموعه در این زمینه گفت: "مجتمع صنعتی پیلسان از دانش و تجربه بسیار زیادی در زمینه تولید محصولات مرتبط با صنعت حمل و نقل سنگین برخوردار است و به همین دلیل مجموعه تصمیم گرفت علاوه بر آن برای تکمیل سبد محصولات خود، وارد حوزه تولید خودروهای تجاری شود و در این مسیر، همان نگرش و حساسیت‌هایی که در تولید تریلرها وجود دارد نیز رعایت شد. به‌منظور تولید کشنده‌هایی با بالاترین کیفیت، از قطعات و مجموعه‌هایی استفاده شد که همگی تحت لیسانس برترین برندهای جهانی تولید می‌شوند و این مسئله تضمین کننده کیفیت و دوام محصولات پیلسان است."

با همین تفکر کیفی بود که مدل T۷H به‌عنوان نخستین کشنده پیلسان با بهره‌مندی از طراحی یک شرکت مشهور ایتالیایی معرفی و به بازار عرضه شد اما روند پیشرفت در این مجموعه همچنان ادامه داشت و در فاصله زمانی کوتاهی مدل C۷H ۴۴۰ نیز به بازار آمد و در نمایشگاه خودرو تهران، مدل‌های پیشرفته‌تر این خودرو با نام C۷H ۴۸۰ AMT معرفی شد.

اصلی‌ترین ویژگی کشنده‌های این شرکت استفاده از قطعات و مجموعه‌هایی از برندهای معتبر بین‌المللی است که باعث اطمینان خاطر خریداران می‌شود. به‌عنوان نمونه موتور این محصولات تحت لیسانس برند معتبر MAN آلمان و گیربکس تمامی آن‌ها، ساخت شرکتZF آلمان است. قطعات و مجموعه‌هایی از برندهایی مانند BOSCH و WABCO و HOLSET نیز در تولید کشنده‌های پیلسان مورد استفاده قرار گرفته است.

استفاده از قطعات برندهای معتبر جهانی، دقت بالا در تولید و نظارت پیوسته بر روی کیفیت محصولات باعث شده کشنده‌ها و البته تریلرهای پیلسان به انتخاب ایده‌آل تبدیل شوند چراکه ترکیب این عوامل به افزایش دوام محصولات کمک می‌کند تا به این ترتیب راننده بتواند با سرویس‌های دوره‌ای به‌موقع و بدون نیاز به توقف‌های طولانی‌مدت برای تعمیرات، درآمد بیشتری با خودروی خود کسب کند.

محصولات پیلسان؛ ترکیبی از معتبرترین نام‌های جهانی در جاده‌های ایران

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات پیلسان و اطلاع از شرایط فروش محصولات می‌توانند به وبسایت مجتمع صنعتی پیلسان به آدرس www.pilsanco.com و اینستاگرام این شرکت با نام @pilsanco مراجعه کنند.

کد خبر 678995

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha