یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۸۷ - ۱۷:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از ابطال کارت سوخت و سند خودروهای زیر مدل 56 خبرداد.

به گزارش ایسنا، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اشاره به اینکه خودروهای زیر مدل56 تنها تا اول آذرماه برای شرکت در طرح «تسجیل» فرصت دارند گفت: پس از این تاریخ ضمن جلوگیری از تردد این خودروها نسبت به ابطال کارت سوخت، سند و کارت خودروی آنها اقدام می شود.

سردار محمد رویانیان با اشاره به اینکه طرح تسجیل مربوط به خودروهای مدلهای زیر 1356 شمسی و 1977 میلادی است افزود: بر این اساس مالکین خودروهای مذکور با مدارک شناسایی در اختیار می‌توانند به 35 مرکز تعویض پلاک مراکز استانها و 170 دفتر خدمات خودرویی در شهرستان‌ها مراجعه و پس از تکمیل اطلاعات سامانه شماره‌گذاری، به صورت رایگان آرم طرح «تسجیل» را دریافت کنند.

وی گفت: مالکان این دسته از خودروها پس از دریافت آرم طرح «تسجیل» موظفند نسبت به نصب آن در سمت راست شیشه جلوی اتومبیل خود اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: مالکان خودروها در صورتی که تا مهلت تعیین شده نسبت به مراجعه اقدام نکنند، بعنوان فقدان خودرو تلقی شده و از تمامی خدمات محروم می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه برای حدود 860 هزار خودرو مشمول طرح «تسجیل» در کشور کارت سوخت صادر شده است به ایسنا گفت: بسیاری از این خودروها از بین رفته‌اند.

رئیس پلیس راهور ناجا در پایان تاکید کرد: مالکان خودروهای زیر مدل 56 تنها تا اول آذرماه فرصت دارند تا نسبت به دریافت برچسب طرح تسجیل مراجعه کنند و پس از آن پلاک آنها غیرمجاز تلقی شده و از ترددشان جلوگیری می‌شود

کد خبر 67888

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز