مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
۰ نفر

مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری برنامه‌های مناسبتی سوم و چهارم خرداد با عنوان رولیت مقاومت در شهر تهران خبر داد.

خرمشهر

به گزارش همشهری آنلاین، محمدحسن جعفرزاده، مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران در اعلام برنامه‌های شهرداری تهران برای روزهای سوم و چهارم خرداد، گفت: ویژه برنامه‌های فرهنگی، آیینی و مذهبی  با عنوان " روایت مقاومت" با شعار "ما مقاوم هستیم" برای استفاده عموم شهروندان تهرانی برگزار در ایام آزادسازی خرمشهر برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران با تاکید بر تعامل و استفاده حداکثری از ظرفیت مساجد، پایگاه‌های بسیج، گروه‌های خودجوش فعال مردمی و جهادی در امر برنامه‌ریزی و اجرا، تصریح کرد: برگزاری مراسم سخنرانی و جشن در ۱۱۰ مسجد منتخب و ۱۱۰ بوستان و معبر اصلی  مناطق ۲۲ گانه تحت عنوان "روایت مقاومت" و همچنین راه اندازی "کاروان روایت خرمشهر" در شهر با هدف یادآوری دوران باشکوه دفاع مقدس و پخش مستند آزادسازی خرمشهر و قهرمانی‌های مردم دزفول از ویژه برنامه‌های روز سوم خرداد در شهر تهران است.  

او در ادامه افزود : برنامه‌هایی با عنوان "هنر مقدس" شامل برگزاری مسابقات فرهنگی-هنری نظیر کتابخوانی، عکاسی و خاطره‌گویی همراه با اهدا جوایز به منتخبان و برنامه‌های"سینمای دفاع مقدس" با پخش فیلم سینمایی برگزیده در حوزه دفاع مقدس و همچنین پخش فیلم‌های مستند دفاع مقدس در سرای محله‌ها و در بازه زمانی سوم و چهارم خرداد در مناطق ۲۲ گانه اجرا می‌شود.

روایت مقاومت؛ عنوان برنامه های مناسبتی سوم و چهارم خرداد در شهر تهران 

جعفرزاده با بیان اینکه بخش دیگری از برنامه‌ها در رسای نامداران فتح خرمشهر و مقاومت مردم دزفول با تولید محتوا و نشر در فضای مجازی اجرایی می‌شود، اظهار کرد: شب شعر و خاطره با موضوع روزهای خرمشهر و دزفول و نشست ادبی با موضوع تحلیل و بررسی ادبیات پایداری و دفاع مقدس تحت عنوان "قهرمانان بی ادعا" برگزار خواهد شد. 

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران در ادامه به سایر برنامه‌های اجرایی در این ایام اشاره کرد و افزود: "قاب‌های ابدی" عنوان یکی دیگر از برنامه‌های این دو روز  است که به مناسبت روزهای خرمشهر و دزفول برپا خواهد شد. همچنین برنامه‌های "هنر مقاومت" با اجرای نمایش و سرودهای خیابانی، برگزاری پرده خوانی حماسی و انقلابی و روایت‌گری از دوران باشکوه دفاع مقدس در سطح مناطق شهر تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 678363
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha