مجمع عمومی و انتخابات هیات مدیره مرکزی خانه تئاتر عصر روز شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷، در سالن افراسیابی مجموعه شهید شیرودی برگزار شد.

رویا تیموریان

به گزارش همشهری آنلاین، با توجه به این که این مجمع و انتخابات به نوبت دوم کشیده شده بود و طبق اساسنامه خانه تئاتر با هر تعداد از اعضای شرکننده به رسمیت می رسید، ۹۷۱ نفر در لیست شرکت‌کنندگان ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۵۹۷ نفر حاضرین در جلسه بودند و ۳۷۴ نفر نیز وکالت داده بودند.

ابتدای جلسه، هیات رئیسه مجمع و انتخابات از بین حاضرین به صورت داوطلبانه انتخاب شد. در ادامه مجمع، ایرج راد رئیس هیات مدیره خانه تئاتر گزارش مالی خانه تئاتر را خواند، سپس مهدی قلعه بازرس خانه تئاتر به ارائه گزارش خود پرداخت.

بعد از ارائه گزارش، نامزدهای انتخاباتی، پشت تریبون رفتند و از اهداف، دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود سخن گفتند. در بخش هیأت مدیره مرکزی ۴۷ نفر و بازرسی ۸ نفر نامزد بودند.

پس از صحبت‌های نامزدهای انتخاباتی، رأی‌گیری آغاز شد. بعد از پایان رأی‌گیری برای شمارش، صندوق‌های آرا پلمب و به ساختمان خانه تئاتر منتقل شد و از ساعت ۱۰ شب با حضور برخی از کاندیداها و یا نمایندگانشان شمارش آرا رسما آغاز شد که تا ساعت ۸ صبح یکشنبه اول خرداد به طول انجامید.

از تعداد ۹۳۵ رای در صندوق ریخته‌شده، اعضای اصلی هیأت مدیره خانه تئاتر به ترتیب ذیل انتخاب شدند:

۱- ایرج راد ۵۱۷ رای، ۲- رویا تیموریان ۴۵۸ رای، ۳- مریم کاظمی ۴۵۲ رای، ۴- هما جدیکار ۴۴۷ رای، ۵- حمیدرضا نعیمی ۴۲۳ رای، ۶- اصغر همت ۲۷۲ رای، ۷- کاظم هژیر آزاد ۲۶۴ رای

علی‌البدل هیات مدیره:

۱- محمد بهرامی ۲۵۷ رای، ۲- هوشمند هنرکار ۲۰۹ رای، ۳- مجید قناد ۱۸۹ رای

بازرس اصلی:

مهدی قلعه ۵۶۹ رای

بازرس علی‌البدل:

شهرام احمدزاده ۲۱۵ رای

کد خبر 678318

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha