لطف‌الله فروزنده، معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران به همشهری‌آنلاین گفت: مرکز تحولی داریم که مسئول بررسی فرآیندهاست. ۱۳ فرآیندی که مردم با شهرداری ارتباط دارند که هم طولانی و هم فسادخیز است را شناسایی کردیم.

فروزنده گفت: از بین آنها صدور پروانه و پایان کار را در اولویت قرار دادیم؛ در زمینه صدور پروانه، مردم بیشترین مراجعات را داشتند. در حقیقت مراحل انجام کار را تیم های تخصصی تنظیم کردند. بخشی از آن باید با قانون و بخش دیگر باید با بخشنامه شهردار اصلاح شود. کمیته مشترکی بین ما و معاونت شهرسازی تشکیل شده است.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران گفت: در حال حاضر زمان برای بازدیدهایی مانند آتشنشانی یا بازدید از فضای سبز به دفاتر واگذار شده است تا بازدیدها به یکباره و در کمترین زمان انجام شود. تیمی هم مستقر کردیم تا دفاتر الکترونیکی را کنترل و مطالعه کنند چون دفاتر الکترونیک ما هم یکی از مراکزی بودند که قرار بود تشکیل شوند خدمت به مردم ارائه بدهند اما متاسفانه بعضی از این دفاتر دچار فساد شدند یا کار را طولانی کردند. مقرر شده فرآیند بین شهردار منطقه و ناحیه و دفاتر الکترونیک را ساماندهی کنیم تا خرداد ماه برای پروانه های شخصی، زمینه را طوری فراهم کنیم تا طی دو ماه داده شود.

گفتگو: زهرا کریمی

تصویر: امیر حمیدی‌نوید

تدوین: عاطفه‌سادات حسین‌زاده

کد خبر 677550
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تی وی همشهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha