وزیر ارتباطات درباره حذف انحصار از مخابرات گفت: رفع انحصار طول می‌کشد. ما تازه اول راه هستیم. ما تمهیداتی هم اندیشیده‌ایم تا هزینه مردم را کم کنیم. در آینده نزدیک اعلام می‌کنیم که اپراتورها تجهیزات‌شان را به‌صورت قسطی در اختیار مردم قرار دهند.

عیسی زارع‌پور در پاسخ به همشهری‌آنلاین درباره رفع انحصار مخابرات در واگذاری اتصال کاربران خانگی به شبکه فیبر نوری و کاهش هزینه‌های آن باهدف افزایش سرعت اینترنت گفت: بازیگر اصلی مخابرات نیست و قرار نیست همه کار را مخابرات انجام دهد. ما روز سه‌شنبه ۸.۵میلیون پورت را با غیر مخابرات امضا کردیم که راه بیندازند. بازیگران جدیدی هم به صحنه می‌پیوندند، کما اینکه این کار را در چند شهر اصلی هم شروع کردیم. ما روز سه‌شنبه پروژه بوشهر را با شرکت صبانت شروع کردیم. قم هم شرکت شاتل بود و اصلا کاری با مخابرات نداشت. با ورود بازیگران جدید در عرصه واگذاری فیبر نوری در منازل مردم، فضا رقابتی خواهد شد و کار مخابرات هم بهتر خواهد شد و کیفیت و قیمت متحول خواهد شد. عیسی زارع‌پور با تایید همکاری نکردن مراکز مخابراتی تهران با شرکت‌های خصوصی در اتصال فیبر نوری منازل گفت: ما این مسئله را عوض می‌کنیم. 

او در پاسخ به اینکه آیا انحصار از مخابرات برداشته می‌شود، گفت: رفع انحصار طول می‌کشد. ما تازه اول راه هستیم. ما تمهیداتی هم اندیشیده‌ایم تا هزینه مردم را کم کنیم. در آینده نزدیک اعلام می‌کنیم که اپراتورها تجهیزات‌شان را به‌صورت قسطی در اختیار مردم قرار دهند.

کد خبر 677363

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha