دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶
۰ نفر

محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور گفت: با متخلف باید طوری رفتار کرد که تخلف به صرفه نباشد. نان گران نشده و یارانه آن تغییر نکرده اما برخی دنبال سوءاستفاده هستند، از متخلفان و سوءاستفاده‌کنندگان به‌هیچ‌ وجه نخواهیم گذشت.

معاون اول رئیس جمهور صبح امروز (دوشنبه) در دو بازدید جداگانه با حضور در مرکز پاسخگویی یکپارچه ۱۲۴ وزارت صنعت، معدن و تجارت و نیز اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران ، از نزدیک در جریان نحوه ثبت و رسیدگی به شکایات مردمی از واحدهای صنفی متخلف پس از اجرای طرح «مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها» قرار گرفت.

محمد مخبر در بازدید از مرکز پاسخگویی یکپارچه "۱۲۴" وزارت صمت که با همراهی سید رضا فاطمی امین انجام شد، با توضیحات مسئولان مربوطه از روند ثبت و پیگیری شکایات مردمی از واحدهای صنفی متخلف و همچنین سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی (سیمبا )مطلع شد.

سامانه پاسخگویی ۱۲۴ وزارت صمت با ۴۰ اپراتور در تهران و بیش از ۳۲۰ نفر در سطح کشور، در دو نوبت صبح و شب آماده دریافت شکایت مردمی از اصناف متخلف در زمینه های گرانفروشی، کم فروشی و احتکار است که پس از اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها رسیدگی به شکایات مردم در سریعترین زمان ممکن رسیدگی و بررسی می شود.

این سامانه در حال حاضر با افزایش ساعات کاری و فعالیت خود، به طور میانگین روزانه ۴۵ هزار تماس تلفنی و شکایت مردمی را ثبت و پیگیری کرده است.

معاون اول رئیس جمهور سپس با حضور در اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران و با همراهی دکتر امین حسین رحیمی وزیر دادگستری از شعب مختلف در این سازمان بازدید کرد و در گفت و گو با قضات و روسای شعب این سازمان در جریان نحوه رسیدگی به پرونده های متخلفان صنفی قرار گرفت.

کد خبر 676968

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • SG ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    1 0
    نانوایی خیابان ... نان 5000 تومانی را 7000 تومان می فروشد و در برابر اعتراض مشتری ها می گوید همین است که هست. بفرمایید برخورد بکنید.