مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
۰ نفر

به بیان ساده کاردانو یکی از پلتفرم‌های ارز دیجیتال بوده که در چند سال اخیر رشد بسیار سریع و چشم-گیری داشته است. ارز اصلی این شبکه ADA بوده که از ۷ سال پیش تا به امروز جزو بهترین ارزهای دیجیتال در بازار سرمایه می باشد و مورد تایید افراد زیادی قرار گرفته است.

image-20220516125509-1.jpeg

در حقیقت این پلتفرم با شتاب بسیار زیادی رو به پیشرفت است و پیش بینی می‌شود که در مدت زمان کمی بتواند از شبکه‌های بسیار گسترده همانند اتریوم سبقت بگیرد. لازم است بدانید که طبق آماری که از سال گذشته وجود دارد، شبکه کاردانو از دیگر رقبای خود جلوتر است. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که خرید کاردانو در دنیای ارز دیجیتال می‌تواند سوددهی بسیار بالایی داشته باشد. در ادامه به بررسی دقیق‌تر این پلتفرم ارزشمند می‌پردازیم.

لازم است بدانید که برتری کاردانو نسبت به سایر ارزهای دیجیتال بی دلیل نبوده و بدون شک این شبکه دارای ویژگی‌هایی است که آن را از دیگر شبکه‌های دیجیتالی متمایز می‌کند. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های Cardano  می‌توان به استفاده از قوائد و اصول ریاضی در معماری چند لایه اشاره کرد. در حقیقت تیمی که در شکل‌گیری ارز اتریوم نقش داشتند، به این نتیجه رسیدند که پلتفرم کاردانو نسل جدیدی از پروژه‌های بلاک چین و ارز دیجیتال است. همین موضوع باعث شده تا کاردانو به یکی از بزرگ‌ترین رقیب‌های اتریوم تبدیل شود و تا حد بسیار زیادی آن را تهدید کند. جالب است بدانید که از سال ۲۰۱۵ میلادی پلتفرم‌های غیر متمرکز متعددی به دنیای ارز دیجیتال آمده‌اند، اما هیچ یک از آن‌ها به عنوان یک رقیب بزرگ برای اتریوم به حساب نمی­آیند.

نکات مهمی که برای خرید کاردانو باید به آن توجه کنید!

بسیار از افراد اطلاعاتی در مورد خرید ارز دیجیتال کاردانو ندارند. همان‌طور که گفته شد، Cardano  در مدت زمان بسیار کمی موفق شده تا از رقبای خود سبقت بگیرد و در حال حاضر دارای رتبه ششم در میان سایر بلاک چین‌ها است. اما با این حال طبق نقشه تیم توسعه دهنده، در این پلتفرم بایستی بهبودهای متعددی رخ دهد. بنابراین چنانچه قصد سرمایه‌گذاری روی این ارز دیجیتال را دارید، لازم است بدانید که این ارز یکی از جدیدترین پدیده‌ها در بازار سرمایه محسوب شده و خرید کاردانو کار چندان آسانی نیست. با وجود این‌که cardano  دارای مزایا و سرعت رشد بیش‌تری نسبت به سایر شبکه‌ها است، اما نگهداری آن می‌تواند از خرید شیبا یا اتریوم نیز سخت‌تر باشد.

به دلیل این‌که پلتفرم کاردانو هنوز کامل نشده و به نتیجه نهایی خود نرسیده است، تعدادی از صرافی‌های معتبر جهان هنوز این ارز دیجیتال را به لیست  معاملاتی خود، اضافه نکرده‌اند. از سوی دیگر نیز کاردانو نسبت به سایر ارزها جدیدتر بوده و تعداد بسیار از کمی از کیف پول‌ها می‌توانند آن را پشتیبانی کنند. این موضوع سبب شده که خریداران ارز دیجیتال به منظور نگهداری و خرید ارز دیجیتال cardano  در مقایسه با سایر ارزها، با محدودیت‌هایی روبه‌رو شوند.

 ارزش خرید کاردانو چه قدر است؟

نحوه خرید ارز کاردانو به صورت خلاصه

راه‌های مختلفی برای خرید کاردانو وجود دارد که راحت‌ترین روش مراجعه به صرافی‌های مخصوص ارز دیجیتال است. خوشبختانه خرید انواع ارز دیجیتال به صورت اینترنتی امکان‌پذیر بوده و در حال‌حاضر وب‌سایت‌های متعددی برای این کار وجود دارند.

قبل از خرید ارز، بایستی روی اسمارت فون خود، نرم افزار کیف پول کاردانو را نصب کنید. لازم است بدانید که راه اندازی و ساخت کیف پول کاملا رایگان بوده و نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارد. همچنین از بابت امنیت کیف پول نیز باید بگوییم که دارای سطح ایمنی بالایی است. البته اکثر صرافی‌ها به کاربران  کیف پول ارائه می‌دهند، اما اگر می‌خواهید روی سرمایه خود کنترل و مدیریت بیش‌تری داشته باشید، داشتن یک کیف پول کاردانو می‌تواند در این مورد به شما کمک کند.

برای خرید ارز Cardano  کافیست تا نام این پلتفرم را در گوگل جست‌وجو کنید تا سایت‌های متعددی به شما نمایش داده شود. در این وب‌سایت‌ها می‌توان کاردانو را با استفاده از کارت بانکی به راحتی خریداری کرد. توجه داشته باشید که قیمت ارز دیجیتال ممکن است در هرکدام از صرافی‌های اینترنتی متفاوت باشد. بنابراین پیش از اقدام به خرید حتما در چندین وب‌سایت جست و جو کرده و از افرادی که در این زمینه فعالیت دارند، کمک بگیرید.

شما می‌توانید جهت خرید ارز دیجیتال به صورت مستقیم به سایت اوکی اکسچنچ مراجعه کنید. این وب‌سایت یکی از بهترین پلتفرم‌های ایرانی برای خرید و فروش Cardano  و دیگر ارزها است که شما می‌توانید بدون این‌که کیف پول بسازید، بیش از ۴۰۰ رمز ارز دیجیتال را خریداری کرده و  خیلی سریع تحویل بگیرید.

 ارزش خرید کاردانو چه قدر است؟

مراحل کلی برای خرید ارز Cardano

 به طور کلی برای خرید کاردانو باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • نصب و راه اندازی کیف پول کاردانو
  • انتخاب صرافی مطمئن‌ به منظور خرید و فروش ارز دیجیتال
  • ثبت نام و احراز هویت
  • خرید ارز cardano  از سایت اوکی اکسچنچ

جمع‌بندی

کاردانو یکی از پلتفرم‌ها در دنیای ارز دیجیتال است که با شتاب بسیار زیادی در حال رشد است. ارز اصلی این بلاک چین ADA  بوده که در حال حاضر جزو ششمین ارزهای دیجیتال برتر در بازار سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود. شما می‌توانید برای خرید این ارز به صرافی‌های اینترنتی مراجعه کرده و در کم‌ترین زمان ممکن آن را جهت ذخیره و نگهداری به کیف پول خود اضافه کنید. سایت اوکی اکسچنچ این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید بدون ساخت کیف پول به راحتی هریک از انواع ارز دیجیتال را خریداری کنید.

کد خبر 676864

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha