مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
۰ نفر

اولین چیزی که به ذهن مخاطب در هنگام صحبت کردن درباره کابینت ممبران میرسد رنگ آن است. در کل میتوان کلیدی ترین بخش دکوراسیون را رنگ دانست. به سادگی و فقط با تغییر و یا افزودن رنگ دکوراسیون خانه را کاملا از این روبه آن رو کرد. حرفه کابینت سازی نیز توجه زیادی بر روی رنگ ها دارد.

image-20220514110138-1.jpeg

در این مقاله کابینت بازار قصد دارد  در مورد بهترین رنگ کابینت های ممبران به شما مخاطبان عزیز توضیحاتی برای کیفیت هرچه بیشتر دکوراسیون  داخلی منزل شما بدهد.

انتخاب بهترین رنگ برای کابینت ممبران

هر ساله رنگ هایی برای دکوراسیون داخلی و همچنین لباس ها و… مد نظر طراحان قرار می گیرد اما بعضی از افراد پیرو مد نیستند و علاقه دارند سلیقه شخصی خود را برای انتخاب رنگ کابینت ممبران و دکوراسیون داخلی و حتی لباس های خود به کار ببرند. در ادامه به رنگ هایی که طبق سلیقه شخصی هر فرد برای کابینت ممبران استفاده می شود می پردازیم و در آخر مقاله با هم نگاهی به رنگ های الگوی سالانه می اندازیم.

        

رنگ چوب طبیعی

بیشتر خانه ها کابینت ها ام دی اف دارند و جنس صفحات آن ممبران است. عده زیادی از افراد علاقه دارند که چوب طبیعی در آشپزخانه آنها به وفور دیده شود. اگر می خواهید احساسی بسیار سر زنده در آشپزخانه شما وجود داشته باشد و هنگام غذا خوردن احساس بهتری داشته باشید روکش چوب طبیعی را به کار ببرید. از لحاظ روانشناسی چوب طبیعی احساس شادی را در افراد افزایش می دهد. کابینت ممبران با رنگ چوب طبیعی شاید بتواند کمی از این احساس را در شما بر انگیزد . روکش وکیوم ممبران انتخاب های مختلفی را پیش روی شما می گذارد، جهت انتخاب رنگ چوب طبیعی شما هیچ گونه محدودیتی ندارید. این نکته را در نظر داشته باشید ک رنگ چوب طبیعی کمی تیره تر است در صورت داشتن آشپزخانه ای بزرگ شما با مشکل رو به رو نمی شوید اما اگر اشپزخانه شما کوچک است امکان دارد فضای آشپزخانه شما را تنگ تر و دلگیر کند.پیشنهاد می کنیم از رنگ های روشن تر مانند کرم ، خاکستری استفاده کنید. البته به این نکته توجه دالشته باشید قیمت کابینت ممبران با توجه به متریال استفاده شده نیز تغییر می کند.

رنگ سفید

رنگ سفید ترکیبی از تمام طول موجهای نور مرئی و روشن ترین رنگ ممکن است. بی شک رنگ سفید یکی ازپرطرفدارترین رنگ های جهان است. در صورت گفتن اینکه بهترین رنگ کابینت ممبران نیز سفید است اغراق نکرده ایم. به دلیل اینکه سفید رنگی خنثی است با بیشتر سبک های دکوراسیون و تقریبا همه رنگ ها همخوانی دارد بیشتر خانواده ها به سمت رنگ سفید تمایل دارند. سفید رنگی است که در دراز مدت کهنه و یا خسته کننده نمی شود. سفید با کوهش ضربان قلب باعث آرامش می شود. سفید باعث تمرکز بیشتری می شود و شما در هنگام غذا خوردن کمنر به چیز های دیگر فکر می کنید. رنگ سفید برای آشپزخانه های کوچک بهترین انتخاب است.

بهترین رنگ کابینت ممبران ۲۰۲۲

رنگ کرم

کرم رگه هایی از رنگ طلایی را دارد و کمی به رنگ چوب طبیعی نیز نزدیک است. درست است که رنگ‌ کرم جز خانواده رنگ های خنثی نیست اما می تواند با بسیاری از رنگ ها ترکیب شود. رنگ کرم می تواند با رنگ های سفید، آبی، قهوه ای تیره و طلایی هماهنگ شود. رنگ کرم باعث احساس آرامش بی نظیری می شود. رنگ کرم احساس خستگی چشمان شما را کمتر می کند.

رنگ خاکستری

خاکستری به دلیل اینکه رنگ خنثی ای است رنگ های دیگر در کنار خاکستری بسیار زیبا خود را نشان می دهند. رنگ خاکستری تیره و سفید یک انتخاب بسیار شیک برای کابینت ممبران است. تن های خاکستری نیز می توانند با هم ترکیب جذابی را برای شما به ارمغان بیاورند. خاکستری نیز مانند سفید با بیشتر رنگ ها همخوانی دارد.

رنگ سبز

سبز در جایگاه ویژه ای هنگام انتخاب رنگ کابینت ممبران دارد. سبز نشانی از سر زندگی و طبیعت است. رنگ سبز  تداعی رشد، تکامل، تجدید و تولد دوباره است. رنگ سبز باعث متعادل شدن قلب و احساسات می شود. تا ترکیب رنگ سبز با رنگ‌های طلایی، خاکستری و سفید در کابینت ممبران آشپزخانه خود یک اثر زیبا خلق کنید. رنگ سبز در انواع دکوراسیون سنتی و مدرن به کار می رود. کابینت بازار در اجرای انواع کابینت های آشپزخانه با بالاترین کیفیت و متد های روز دنیا و نازلترین قیمت در کنار شما عزیزان است.

رنگ جذاب و مد روز کلاسیک برای کابینت ممبران

شرکت پنتون هر ساله رنگی را معرفی میکند که بیشتر طراحان دنیا از این الگوی رنگ شرکت پنتون پیروی می کنند. رنگ سال ۲۰۲۲ آبی کلاسیک است. انتخاب تن رنگ آبی به سلیقه شما بستگی دارد. بدون شک رنگ آبی جز دسته از رنگ هایی است که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند. بهترین انتخاب این است که رنگ آبی را با رنگ‌های روشن دیگر برای کابینت ممبران خود ترکیب و هماهنگ کنید. ترکیب رنگ آبی و سفید جلوه بسیار زیبایی به آشپزخانه شما می بخشد.

تیم حرفه ای کابینت بازار با مشاوره رایگان به شما همراهان عزیز کمک میکند که بهترین انتخاب کابینت ممبران را برای آشپزخانه خود داشته باشید.  شما عزیزان می توانید برای مشاهده نمونه کارها به ادرس : cabinetbazar.ir  مراجعه کنید یا برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید. شماره تماس : ۰۲۱- ۲۲۳۱۴۰۲۲

کد خبر 676336

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha