مدیر روابط عمومی معاونت صدا از برنامه جدید رادیو برای نمایشگاه کتاب رونمایی کرد.

کتاب صوتی

به گزارش همشهری آنلاین ،  احمدرضا صدر مدیر روابط عمومی معاونت صدا گفت: با توجه به اهمیت نمایشگاه کتاب و تاکید آقای بخشی زاده معاون صدا مبنی بر پوشش برنامه ها؛ شبکه‌های مختلف رادیویی در نمایشگاه حضور پیدا کردند و به صورت زنده برنامه‌هایی را تقدیم شنوندگان می‌کنند.

به گفته وی این برنامه‌ها در سه استودیو در نمایشگاه کتاب روی آنتن می‌رود و یکی از آن‌ها استودیو تصویری است که برخی برنامه آنجا تولید می‌شود و بر روی اپلیکیشن ایرانصدا و سایت رادیو به صورت رادیو تصویری قابل مشاهده هستند.

صدر درباره خلا رادیو کتاب می‌گوید؛ امسال رادیو مستند را همزمان با جشنواره مستند از ۱۳ اردیبهشت تا ۴ خرداد ماه برای شنوندگان تدارک دیده شده است و رادیو کتاب را نداریم. به دلیل اینکه زمان جشنواره مستند همزمان با نمایشگاه کتاب شده است. خلا رادیو کتاب را با حضور شبکه‌های مختلف در نمایشگاه سعی کردیم جبران کنیم.

همه شبکه‌ها به جز رادیو ایران هر روز در قالب برنامه‌های مختلف و براساس رسالتی که دارند به طور زنده با شنوندگان در ارتباط هستند.

صدر می گوید ایرانصدا امسال یک کار متفاوتی را برای بازدید کنندگان نمایشگاه کتاب تدارک دیده است. با فراخوانی که در نمایشگاه اعلام شده و ما هم در برنامه‌ها اطلاع رسانی می‌کنیم، کسانی که فکر می‌کنند صدای خوبی دارند می‌توانند با حضور در نمایشگاه کتاب و استودیو ایرانصدا تست بدهند. اگر صدای آن‌ها تایید شود فرازی از یک کتاب را می‌خوانند.قرار است در پایان نمایشگاه کتاب کتاب صوتی را با صدای افراد مختلف رونمایی خواهدشد.

کد خبر 675971

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha