ستارگان هنر ایران برای همراهی با افراد آسیب‌پذیر با گذشت ۱۰ سال همچنان پا به توپ خواهند ماند.

ستارگان هنر ایران

همشهری آنلاین‌ ـ مریم باقرپور: سال ۱۳۷۹، تعدادی از هنرمندان علاقه‌مند به فوتبال گردهم آمدند تا با تشکیل تیمی در ساعت فراغت پا به توپ شوند. با گذر زمان و از سال ۱۳۹۱، تیم با نام «ستارگان سینما و موسیقی» شناخته شد و در نهایت فروردین ماه ۱۳۹۴ با ایجاد تغییرات اساسی باشگاه «ستارگان هنر ایران» با اضافه شدن هنرمندان جوان و مطرح و ورزشکاران ملی‌پوش شکل گرفت تا مسیر خود را با شعار مهربانی و احترام ادامه دهند. حالا این باشگاه ۱۰ ساله شد و به تازگی جشن آن برگزار کرد و ورزشکاران، بازیگران و خوانندگان موسیقی گردهم آمدند تا ۱۰ سال فعالیت خیرخواهانه خود را جشن بگیرند.

«هومن جوادی» مدیرعامل تیم ستارگان هنر ایران دراین‌باره می‌گوید: «در باشگاه ستارگان هنر ایران، هنرمندان عرصه سینما و موسیقی کشور پا به توپ می‌شوند و با شرکت در مسابقه‌های فوتبال خیریه و جمع‌آوری کمک‌های مردمی تلاش می‌کنند به گروه‌های مختلف آسیب‌پذیر کمک و با آنها همدردی کنند. این افراد بیماران، کودکان بی‌سرپرست، آسیب‌دیدگان بلایای طبیعی و ...هستند.»

بازیگران و خوانندگان پا به توپ چه کسانی هستند؟ | ستارگان هنر ایران ۱۰ ساله شد

۱۰ سال تلاش برای مردم

در این سال‌ها اعضای باشگاه ستارگان هنر ایران در راستای رسالتشان در مسابقه‌های زیادی شرکت کرده‌اند و همچنان با حضور در این رقابت‌ها، همراهی با مردم کشورشان را ادامه می‌دهند. به طوریکه حتی در جشن ۱۰ سالگی هم باز هم پیگیر برگزاری مسابقه‌ها بوده‌اند. جوادی می‌افزاید: «برگزاری جشن بزرگ «مهربانی و اهدای تندیس مهربانی به هنرمندان و ورزشکاران منتخب در مهر ماه نیز از برنامه‌های امسال ستارگان هنر ایران است که مهرماه برگزار می‌شود. همچنین پیش‌بینی شده تا دو بازی خیریه با پیام «مهربانی» و «احترام» در ترکیه برگزار کنیم.»

جشن ۱۰ سالگی باشگاه ستارگان هنر ایران با شعار مهربانی و احترام برگزار شد و در این روز از حسین شمس و محمد پنجعلی تا پژمان بازغی،  سیدجواد هاشمی و هوتن جوادی حضور داشتند. همچنین بهرنگ علوی، نیما شاهرخ شاهی، علیرام نورایی، میرطاهر مظلومی، مهدی ماهانی، محمدرضا عیوضی، هادی طباطبایی، مجید نوروزی، رضا عنایتی، پویا امینی، علی صالحی، نیلوفر شهیدی، مونا کرمی، علی خسروی، دکتر مجید حلاج‌زاده، دکتر سعید حق وردی، حسین توکلی، علی سفلی، علی مسعودی، پرویز برومند، شیوا طاهری، نازنین کیوانی، گرشا قباد، فبرد فروغی، کیوان ساکت اف و نسیم حقیقت از دیگر شرکت‌کنندگان در این مراسم بودند.

بازیگران و خوانندگان پا به توپ چه کسانی هستند؟ | ستارگان هنر ایران ۱۰ ساله شد

غایبان مراسم

البته در این تیم افراد دیگری مانند کامبیز دیرباز، منوچهر هادی، محسن تنابنده، سام درخشانی، رضا یزدانی، میلاد کی مرام، بهرام افشاری، امیر عباس گلاب، پرواز همای و مسعود صادقلو عضو هستند که به دلیل همزمانی با برنامه‌های هنری و ضبط فیلم امکان حضور در جشن ۱۰ سالگی را نداشتند.

کد خبر 675770

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ملیسا FR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    3 0
    چه جالب، چه ایده جالبی. خدا خیرشان بدهد. موفق باشند