مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
۰ نفر

سوله ها در واقع سازه های فلزی عموماً بزرگی هستند که دارای سقف های شیب دار بوده و بر حسب محاسبات خاصی که بر اساس نوع کاربرد آنها انجام می گیرد در ابعاد و اشکال مختلفی تولید می شوند.

خرید سوله در املاک شهر صنعت

خرید سوله و اجاره سوله

برای بسیاری از صنایع و کارگاه های تولیدی مختلف که به تولید، واردات یا صادرات  مشغول هستند،اجاره سوله که بتواند با ابعاد بزرگ خود پاسخگوی تمامی نیازهای واحد تولیدی برای نگهداری مواد اولیه مختلف و محصولات آنها باشد، موضوع بسیار مهمی است.

خرید سوله یا اجاره سوله می تواند گامی عالی در تغییر مدل کاری واحد تولیدی باشد و راه را برای رشد و توسعه هموار کند.

 البته توجه به کاربری سوله و در نظر گرفتن الزامات کاری از مواردی است که قبل از خرید سوله باید به آن توجه کرد.

آلودگی محیط زیست و ناتوانی در ارائه خدمات مناسب به واحدهای صنعتی برای ساکنان مناطق مسکونی یکی از بزرگترین مشکلات در حفظ سبک و سیاق سنتی کار است.

اگر هنوز جزء آن دسته از افرادی هستید که به تولید سنتی مشغول هستید و محل کار شما به هیچ وجه استانداردهای جدید صنعت را ندارد، دیر یا زود نیاز به خرید سوله خواهید داشت. 

بسیاری از گروه های مختلف صنعتی و تولیدی که امروزه فعال هستند جدیدا علاقه مند به خرید سوله شدند. دلیل این تصمیم این است که بسیاری از آنها در فضای فیزیکی نامناسب قرار دارند و با حداقل امکانات در حال کار هستند. با این حال، همه می دانند که سوله یک محل کار مناسب و مجهزاست که یکی از اصول اولیه مورد نیاز برای ایجاد رشد و توسعه در هر کسب و کاری است. تا همین چند سال پیش شاهد حضور پراکنده و به هم ریخته تولیدکنندگان مشاغل مختلف درسطح شهرها و خیابان ها و کوچه ها بودیم.

اما اکنون در پی برنامه ریزی های صنعت، معدن و بنگاه تجاری و اقدامات سازمان شهرک های صنعتی، اقدامات مناسبی برای مدیریت این نابسامانی صورت گرفته و تعداد زیادی از صنعتگران و تولیدکنندگان به تولید سنتی مشغول بودند در حال حاضر تلاش کرده اند و محیط کار خود را تجهیز کرده اند.

که این امر نقش مهمی در تمرکز صنوف داشته است. تولیدات زیرزمینی، زیرپله‌ای و مغازه‌ای که به روش سنتی دهه‌ها پیش بود، امروزه منجر به ساخت سوله‌ای کاملاً صنعتی شده است تا چرخه تولید و صنعت ایران در مسیر صحیح توسعه حرکت کند.

اجاره سوله در املاک شهر صنعت


 

چند نکته مهم در خرید سوله

به ارتفاع سوله توجه کنید.

حمل و نقل را در نظر بگیرید.

ایمنی را در اولویت قرار دهید.

منطقه را بشناسید.

محدودیت های منطقه ای را فراموش نکنید.

سهولت رفت و آمد پرسنل را در نظر بگیرید.

سقف بودجه خود را مشخص کنید.

در تخمین نیاز های خود دقت کنید تا در تصمیم‌ گیری دچار خطا نشوید.

خرید کارخانه و اجاره کارخانه

خرید کارخانه یکی از مهم ترین کارهایی است که می توان انجام داد، در نتیجه توجه زیادی را می طلبد و اغلب می شنوید که افراد به نوعی توانسته اند از راه هایی سودهای کلانی به دست آورند، اما بسیاری از آنها نه تنها به همین شکل سود نبرده اند بلکه متحمل ضرر نیز شده اند. اگرچه خرید کارخانه یکی از مناسب ترین سرمایه گذاری ها است اما می تواند هزینه های بالایی را به همراه داشته باشد و این مشکل باعث شده افراد برای رهن یا اجاره کارخانه اقدام کنند، بنابراین بودجه در کل نقش مهمی در خرید و انتخاب کارخانه مورد نظر دارد.

کارخانه ها، واحدهای تولیدی هستند که بخشی از اقتصاد را به خود اختصاص می دهند. سرمایه نقدی و درآمد بالای کارخانه و واحد تولیدی، دلیل لزوم انعقاد قرارداد برای اجزای مختلف و فعالیت های مختلف کارخانه می باشد.

 کارخانه ها عموماً برای انجام عملیات و تولیدات خود در داخل یا خارج از شهر به فضایی مجهز نیاز دارند. اگر ملک در اختیار کارخانه داران و سهامداران باشد چیزی نیست اما اگر مالکیت کارخانه را نداشته باشند بهترین گزینه اجاره فضای مناسب برای نیاز آنهاست.

ایجاد خط تولید و ساخت و یا خرید کارخانه ارزان قیمت نیز جزء این دسته است که برای اکثر صنعتگران کار خطرناک و پرریسکی است. بنابراین یکی از بهترین سرمایه گذاری ها در شهرک های صنعتی خرید کارخانه است.

بنابراین باید برای خرید کارخانه یا اجاره کارخانه به یک سری از نکات توجه کنید.

قبل از هر اقدامی شما باید در مورد سابقه کاری کارخانه اطلاعاتی بدست بیاورید و همچنین به فعال یا غیر فعال بودن آن نیز توجه کنید. 

بدون شک یکی از مهم ترین ویژگی های افراد موفق به خصوص در اقتصاد، داشتن اطلاعات و آگاهی صحیح است. در واقع این افراد در بخش های تخصصی اغلب برای پیشبرد کار خود به توصیه های متخصصان مجرب متوسل می شوند.

خرید کارخانه در املاک صنعتی شهر صنعت

اگر برای کسب و کار خود نیاز به خرید سوله و یا اجاره سوله را دارید ، یکی از راه ها این است که به دفتر املاک صنعتی شهر صنعت مراجعه کنید و قیمت را استعلام کنید و در صورت تمایل عقد قرارداد نمایید و یا اگر به دنبال یک روش آسان برای پیدا کردن کارخانه مناسب و راه اندازی کسب و کار هستید ما مراجعه به سایت املاک صنعتی شهر صنعت را به شما پیشنهاد می کنیم.

چنان چه قصد خرید سوله با قیمت مناسب را دارید و تحویل فوری سوله برای شما مهم است با ما با شماره های ۶۶۶۴۴۴۵۰ - ۰۲۱ تماس بگیرید

 تا کارشناسان ما در اسرع وقت به شما مشاوره رایگان دهند.

کافی است در گوگل نام شهر صنعت را جستجو کنید.

منبع :  citysanat.com  

کد خبر 675684

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha