امروز پژو ۲۰۶ با یک میلیون افزایش دیگر به ۳۱۶ میلیون تومان رسید. در مدل ۱۴۰۰، این خودرو با ۲ میلیون افزایش دیگر و پس از اینکه دیروز وارد کانال ۳۰۰ میلیونی شده بود به قیمت ۳۰۴ میلیون تومان معامله شد. ۲۰۶ تیپ ۵ فول مدل ۱۳۹۹ بالاخره روی ثبات را دید و امروز بدون تغییر همان ۳۵۶ میلیون تومان معامله شد.

0000

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اقتصادآنلاین، امروز پژو ۲۰۶ با یک میلیون افزایش دیگر به ۳۱۶ میلیون تومان رسید.  در مدل ۱۴۰۰، این خودرو با ۲ میلیون افزایش دیگر و پس از اینکه دیروز وارد کانال ۳۰۰ میلیونی شده بود به قیمت ۳۰۴ میلیون تومان معامله شد. ۲۰۶ تیپ ۵ فول مدل  ۱۳۹۹ بالاخره روی ثبات را دید و امروز بدون تغییر همان ۳۵۶ میلیون تومان معامله شد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما مدل ۱۴۰۱ معاملات امروز را بدون افزایش سپری کرد و ۴۱۸ میلیون تومان معامله شد. مدل ۱۴۰۰ هم گران نشد و ۴۰۳ میلیون تومانی شد. نسخه اتوماتیک و در مدل ۱۴۰۰ که این روزها مشغول افزایش های ۵ میلیون تومانی است، بازهم ۵ میلیون تومان گران شد و به ۵۹۰ میلیون تومانی رسید و با همین فرمان تا آخر هفته رنگ ۶۰۰ میلیون تومانی را نیز به خود می بیند.

این خودرو در مدل با سقف فلزی هم افزایشی بود، به گونه ای که نسخه دنده ای و مدل ۱۴۰۱ با دو میلیون افزایش ۴۰۲ میلیون تومان معامله می شود.

پژو ۴۰۵ که خبر توقف تولیدش قیمت این خودرو را روی شیب صعودی قرار داده است، تقریبا روز با ثباتی را سپری کرد. نسخه GLX و بنزینی در مدل ۱۳۹۹ بدون تغییر امروز با قیمت ۲۸۵ میلیونی معامله شد. همین خودرو در نسخه دوگانه سوز هم بدون تغییر ۲۹۸ میلیون تومان قیمت خورده است

قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱با ۳ میلیون افزایش به قیمت ۳۸۵ میلیون تومان معامله شد. نسخه ۱۴۰۰ این خودرو هم افزایشی بود و در بازار به قیمت ۳۶۷ میلیون تومان معامله می شود.  این خودرو در مدل ۱۴۰۱ و با موتور XU۷  هم ۳ میلیون تومان گران شد و ۳۱۵ میلیون تومان معامله شد.

پژو ۲۰۰۸ برای ورود به کانال ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان زیاد منتظر نماند و با ۲ میلیون افزایش و در ادامه جهش های چند ده میلیونی اش به قیمت ۱ میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان معامله شد

سمند LX ساده هم در مدل ۱۴۰۰ پس از وقفه ای چند روزه در افزایش قیمت امروز با ۲ میلیون تومان افزایش، روند صعود را از سر گرفت و ۲۸۲ میلیون تومان معامله شد و در مدل ۱۴۰۱ هم با ۴ میلیون افزایش به ۲۹۵ میلیون تومانی رسید

سورن پلاس هم پس از چند روز بدون تغییر ماندن قیمتش امروز ۵ میلیون گران شد و ۳۶۰ میلیون تومان معامله می شود.

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ بدون افزایش، ۳۹۲ میلیون تومان معامله شد. مدل ۱۴۰۰ این خودرو هم بدون تغییر ۳۷۸ میلیون تومان معامله شد. در نسخه توربو اتوماتیک هم قیمت خودرو تغییری نکرد و با قیمت ۵۰۰ میلیون تومان معامله شد.

پراید ۱۱۱ که پس از چند روز ثبات از دیروز مجددا وارد شیب صعود شده بود با دو میلیون افزایش به ۲۰۶ میلیون تومان رسید. نسخه ۱۳۱ اما بدون تغییر ۱۸۳ میلیونی ماند.

تیبا هاچبک در مدل ۱۴۰۰ بدون  افزایش ۲۰۴ میلیونی ماند و نسخه ۱۴۰۱ این خودرو هم ۲۱۳ میلیونی ماند. نسخه صندوقدار این خودرو هم گران نشد و در مدل ۱۴۰۰ در بازار ۱۹۴ میلیون تومان معامله شد. تیبا صندوقدار مدل ۱۴۰۱ هم بدون تغییر ۲۰۰ میلیون تومان معامله شد

شاهین در مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر ۳۷۲ میلیون تومان معامله می شود. قیمت مدل ۱۴۰۱ در بازار ۳۹۵ میلیون تومان اعلام شده است.

کد خبر 675579

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha