دبیر کل حزب الله لبنان امروز سه‌شنبه در همایش انتخاباتی که این جنبش در بیروت برگزار کرد، سخنرانی کرد و گفت که اسرائیلیها قصد ندارند هیچ اقدام نظامی علیه لبنان انجام دهند.

سیدحسن نصرالله

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان امروز سه‌شنبه در همایش انتخاباتی که این جنبش در بیروت برگزار کرد، سخنرانی خود را آغاز کرد.

دبیر کل حزب الله لبنان در آغاز سخنرانی از گردهمایی مردم بیروت برای حمایت از مقاومت قدردانی کرد و گفت که حضور گسترده مردمی در امروز و روز گذشته، پیامی به تمامی کسانی است که بر روی کودتای بستر مقاومت علیه آن حساب باز کرده بودند.

وی با بیان اینکه بدون فلسطین و قدس، عربیتی وجود ندارد و با عادی‌سازی روابط با رژیم موقت صهیونیستی، عربیت هیچ معنایی ندارد، از تمامی اتباع لبنانی حاضر در خارج از این کشور که به مقاومت رأی می‌دهند، قدردانی کرد.

نصرالله با اشاره به اینکه اتهام تروریسم، هزینه مقاومت است، خبر داد، در روزهای گذشته و پس از سخنرانی در روز قدس و آماده‌باش مقاومت در لبنان، «پیامی به من داده شد که اسرائیلیها تأکید دارند که قصد ندارند هیچ اقدام نظامی علیه لبنان انجام دهند».

به دشمن و پیامهایش هیچ اعتمادی نیست

نصرالله با اشاره به اینکه رأی دادن اتباع لبنانی در خارج به مقاومت علیرغم وجود تهدید در برخی از کشورهای خلیج فارس نشان دهنده شجاعت، صداقت و صمیمیت آنهاست، خاطر نشان کرد: « ما نه به دشمن، نه به پیام های او و نه به اظهارات نخست وزیرش اعتماد نداریم، به همین دلیل، آماده‌باش و آمادگی ما تا پایان مانورهای اسراییل به قوت خود باقی خواهد ماند».

نصرالله روز گذشته نیز در همایش انتخاباتی که در شهرهای «صور» و «النبطی» برگزار شد، سخنارنی کرد و گفت که مقاومت در این انتخابات، به دنبال حل بحران اقتصادی این کشور است.

وی با بیان اینکه حزب الله در همایشهای انتخاباتی خود از مشکلات اصلی مردم لبنان سخن خواهد گفت، افزود: «در یکی از نظرسنجیها مشخص شد که آنچه برای مردم اهمیت دارد، موضوع اقتصاد و معیشت و فساد است و تعداد کمی از مردم، سلاح مقاومت را مطرح کرده بودند، ولی متأسفانه برخی از گروههای سیاسی، این مسئله را از پایینترین اولویت خارج کردند و مد نظر خود قرار داده‌اند».

نصرالله با اشاره به اینکه این گروهها از چند ماه پیش، سلاح مقاومت را عنوان جنگ انتخاباتی خود قرار داده بودند، خاطر نشان کرد: «کسانی که خواستار خلع سلاح مقاومت و خلاص شدن از حزب الله هستند، از زمان تشکیل رژیم موقت غاصب در فلسطین، از مشکلات جنوب آگاه نیستند».

کد خبر 675572

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha