هنگام انتخاب یک سرویس خواب چه معیاری برای شما مهم‌تر است؟ ظاهر شکیل یا کیفیت ساخت آن؟ اگر به شما طرح‌هایی از سرویس خواب معرفی شود که هر دو ویژگی مهم یعنی کیفیت و ظاهر را داشته باشد، قطعا در خرید این محصول تعلل نخواهید کرد.

بالسا بزرگترین تولید ‌کننده سرویس خواب

بالسا به‌عنوان بزرگترین تولید کننده سرویس خواب در ایران با محصولاتی باکیفیت و ظاهری شکیل انتظارتان از زیبایی و کیفیت را برآورده می‌کند.

بالسا تولید کننده مدل‌های مختلف سرویس خواب است که طرح‌های هنری و کیفیت بالای ساخت آن‌ها شما را جذب خواهد کرد. اگر می‌خواهید با محصولات این برند آشنا شوید، در ادامه همراه ما باشید.

سرویس خواب نوزاد بالسا؛ طراحی استاندارد و کاربردی

البته که زیبایی سرویس خواب نوزاد مهم است اما نباید از توجه به کیفیت و استانداردهای آن غافل ماند. جنس سرویس خواب نوزاد بالسا از مواردی است که در هنگام خرید ذهن شما را درگیر می‌کند. در صورتی که سلیقه شما به کارهای چوبی بیشتر متمایل است نوع چوبی و اگر جنس ام‌دی‌اف را بیشتر دوست دارید مدل ام‌دی‌اف را که از ورقه‌های چوبی فشرده تهیه شده انتخاب کنید.

سرویس خواب نوزاد بالسا را در طرح‌های کلاسیک و نئوکلاسیک می‌توانید ببینید. طرح کلاسیک حس آرامش عمیقی را القا می‌کند و طرح نئوکلاسیک برگرفته از طرح‌های کلاسیکی است که شکل امروزی‌تری را به خود گرفته است.

سرویس خواب نوجوان بالسا؛ پاسخگوی سلیقه و نیاز خاص نوجوان‌ها

برآورده کردن سلیقه خاص نوجوان‌ها چندان آسان نیست، اما تنوع و کیفیت بالای مدل‌های سرویس خواب نوجوان بالسا به‌خوبی پاسخگوی نیاز و سلیقه آن‌ها خواهد بود. به عنوان مثال اگر کودک یا نوجوان شما علاقه خاصی به سرعت و ماشین داشته باشد، سرویس خواب‌های ماشینی پسرانه بالسا آن‌ها را جذب خواهد کرد. یکی از این مدل‌ها سرویس خواب فراری است. این مدل تختخواب همان‌طور که از نامش پیداست به شکل یک ماشین فراری طراحی شده تا رویایی را که یک نوجوان برای سوار شدن در این ماشین جذاب دارد به واقعیت تبدیل کند، همچنین در مدل مارشال کودک شما، خواب را با سوار شدن بر ماشین پلیس تجربه می‌کند.

سرویس تختخواب نوجوان بالسا

گاه برخی از افراد با مشاهده طرح‌های جذاب فراری تصور می‌کنند که این مدل‌ها فقط ظاهری شکیل دارند و نمی‌توانند کاربرد و کیفیت بالا داشته باشند. با مشاهده نزدیک از مدل‌های فراری و مارشال بالسا متوجه می‌شوید که فقط به ظاهر آن‌ها توجه نشده و کیفیت هم جز اولویت‌های این برند است. اگر می‌خواهید در اتاق نوجوان دختر خود فضایی لطیف و رویایی خلق شود مدل لنی قطعا مناسب شما خواهد بود. گل‌های حک‌شده روی این مدل و رنگ‌های ملایم صورتی و سفید، چشمان دختر شما را برای یک خواب عمیق و آرام نوازش می‌دهد.

سرویس خواب عروس بالسا؛ ظرافت و زیبایی

سرویس‌های خواب عروس بالسا از زیبایی و تنوع چیزی کم ندارند، در برخی از این محصولات طرح‌های بیشتری کار شده است و در برخی طرح‌ها ساده‌تر است. با این وجود اگر به دنبال سرویس خوابی با طرح‌هایی ظریف و هنری می‌باشید، سراغ مدل‌های سلین، شایلین، رمانتیک، گلوریا و ... بروید. اما افرادی که ساده‌پسند هستند و به دنبال مدل‌های ساده‌تری هستند، سرویس‌های بلوط و ویولت بالسا گزینه مناسب‌تری هستند.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فردی که در کمتر مدلی از سرویس خواب‌ها می‌توانید ببینید این است که رنگ‌های به‌کار رفته در سرویس‌های خواب بالسا پلی‌اورتان با ویژگی‌های آنتی‌باکتریال و ضد حساسیت است تا سلامت و راحتی را برای شما فراهم نماید.

سرویس خواب یک ‌نفره بالسا؛ خلق فضایی رویایی برای یک خواب عمیق

بسیاری از طرح‌های سرویس‌ خواب یک‌نفره بالسا از نظر طرح شبیه به مدل‌های دونفره هستند. این سرویس خواب‌ها سبک کلاسیک را به همراه سادگی به نمایش می‌گذارند، بنابراین برای افرادی که علاقمند به این سبک می‌باشند، بالسا گزینه‌های بیشتری برای انتخاب خواهد داشت. در ادامه گزیده‌ای از ویژگی‌های برخی از این مدل‌ها را می‌توانید بخوانید. سادگی و اصالت در طرح لیدوما سرویس خواب یک‌نفره بالسا معنا می‌شود. طرح لیدوما در سرویس خواب یک‌نفره بالسا از نوع نئوکلاسیک است یعنی طرح ساده‌ای از کلاسیک که هیچ‌گاه شما را خسته نمی‌کند و به ذهنتان آرامش می‌بخشد.

تختخواب تکنفره بالسا

نقش گل‌های باغی در مدل کاترین حس بودن در یک باغ باشکوه را برای شما تداعی می‌کند. پتینه مسی‌رنگ و بالشتک نرم این مدل همه چیز را برای خواب راحتتان مهیا می‌کند. سرویس خواب یکنفره مدل ویکتوریا و گلوریا مشابه هم هستند. تنها تفاوتی که بین این دو مدل می‌توانید مشاهده کنید در منبت‌کاری و خراطی‌های ظریفی است که در مدل ویکتوریا به کار رفته است. رنگ سفید ویکتوریا نه‌تنها به سرویس خواب جلوه‌ای درخشان می‌بخشد بلکه فضای اتاق را دل‌بازتر می‌کند.

سایر محصولات بالسا

بالسا به فکر تکمیل لوازم سرویس خواب و اتاق خواب شما نیز بوده است. کالای خواب یکی دیگر از محصولات بالسا است که تشک، محافظ تشک، بالش و روتختی را شامل می‌شود. انواع تشک و بالش‌های بالسا کاملا مطابق استانداردهای روز در جهت حفظ سلامت و جلوگیری از بیماری‌هایی از قبیل آرتوروز و دیسک طراحی شده‌اند. روتختی‌های بالسا نیز با مدل و جنس‌های مختلفی که دارند جلوه زیباتری را به تخت‌خواب‌ها می‌بخشند.

چرا بالسا برای خرید سرویس خواب انتخاب مناسبی است؟

برند بالسا سالهاست که تولید کننده سرویس خواب در تهران است که به‌صورت حرفه‌ای و تخصصی فعالیت می‌کند. آنچه رضایت مشتریان را از برند بالسا تامین می‌کند، کیفیت بالای ساخت محصولات و متنوع بودن طرح‌های آن‌ها است. جمع کردن این دو ویژگی یعنی ظاهر زیبا و کیفیت بالا کار چندان آسانی نیست اما با نگاهی به محصولات بالسا متوجه این دو ویژگی خواهید شد.

طراحی محصولات بالسا براساس استانداردها و تکنولوژی روز دنیا انجام می‌شود؛ بنابراین طرح‌های متنوعی از کلاسیک و نئوکلاسیک را در سرویس خواب بالسا می‌توانید مشاهده کنید. برای مشاهده انواع سرویس خواب بالسا همچون سرویس خواب یک نفره، سرویس خواب دو نفره یا عروس، سرویس خواب نوجوان و کودک، سرویس خواب نوزاد و کالای خواب به سایت با نشانی اینترنتی www.balsachoob.com مراجعه نمایید. در صورت نیاز به مشاوره با مشاوران این مجموعه در تماس باشید.

کد خبر 674752

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha