دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از تکمیل صددرصدی مراکز اقامتی رسمی شهر شیراز خبر داد و گفت: علاوه بر شیراز سایر شهرهای استان فارس نیز با افزایش تعداد مسافران و رزرو اقامتگاه‌های رسمی در تعطیلات عید فطر روبه‌رو شده‌اند.

روز شیراز مبارک

به گزارش همشهری آنلاین، سید مصطفی فاطمی گفت: با شروع تعطیلات عید سعید فطر شاهد افزایش حجم سفرها در کشور هستیم به گونه‌ای که در روز اول تعطیلات رسمی عید فطر ترددها در جاده‌های مختلف کشور نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: بعد از شیراز، شهر اصفهان با ۹۸ درصد تکمیل ظرفیت اقامتگاه‌های رسمی و استان مازندران با ۹۵ درصد در رده‌های بعدی قرار دارند.

این مقام مسئول اضافه کرد: این در حالی است که استان‌های کردستان، همدان، شهر یزد، مشهد، استان گیلان و جزایر جنوب کشور نیز بیشترین تعداد رزرو اقامتگاه‌های رسمی را به خود اختصاص داده‌اند.

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر یادآور شد: رزرو مراکز اقامتی رسمی در تمام استان‌های کشور به بیش از ۵۰ درصد رسیده که این موضوع نویدبخش رونق سفر و گردشگری در تعطیلات عید سعید فطر است.

فاطمی در ادامه با اشاره به تغییرات جوی و هشدار هواشناسی در برخی از استان‌ها اظهار کرد: پیشتر نیز در این باره اطلاعیه‌هایی از سوی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر صادر شده و درخواست ما از هموطنان این است که با توجه به تغییرات جوی به هشدارهای هواشناسی که عضو این ستاد است بیش از پیش توجه کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در تعطیلات عید سعید فطر امسال شاهد توزیع بسیار خوب سفر در مناطق مختلف هستیم و تقریبا در تمام استان‌ها گردشگران اقامت دارند و جریان سفر در تمام استان‌ها برقرار است.

کد خبر 674164

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha