با توجه به پیشرفت روز افون تکنولنوژی بازار گوشی‌های هوشمند، بسیاری از کاربران به سرعت با چالش از مد افتادن و از رده خارج شدن گوشی‌های خود مواجه می‌شوند و به ناچار یا بر حسب علاقه رو به خرید گوشی سامسونگ یا خرید گوشی شیائومی یا سایر برندهای مطرح موجود در بازار می‌آورند.

ساده ترین روش خرید اینترنتی گوشی از مقداد ای تی

از یک تنوع بالای محصولات و مدل‌های موجود از هر برند و از سوی دیگر تقلب‌ها و کلاهبرداری‌های صورت گرفته در بازار سبب شده، امر خرید گوشی به یک موضوع چالشی و نیازمند تخصص بدل شود.

به تبع برای مدل‌هایی که از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند این موضوع بیشتر نمود می‌کند و به عنوان مثال متاسفانه طیفی از کاربرانی که به دنبال خرید آیفون ۱۳ پرو مکس بوده‌اند. علاوه بر صرف هزینه بالا برای داشتن یک گوشی خوش ساخت، به دام شیادانی افتاده‌اند که محصولات فیک یا دسته دوم را به آن‌ها ارائه کرده‌اند. در نتیجه مسئله شناسایی یک فروشگاه معتبر و منصف که بتوانند تنوع محصولات را به کاربران خود ارائه کند، بسیار مهم است. فرقی ندارد به دنبال خرید گوشی سامسونگ باشید یا خرید گوشی شیائومی. هجوم اطلاعات مختلف و گزینه‌های متعدد پیش رو از یک سو و حضور پررنگ و اغواگر دلالان و کلاهبرداران از سوی دیگر سبب شده، خرید گوشی که زمانی به صورت سالیانه برای کاربران ممکن بود، به یک مسئله چالشی بگراید.

خوشبختانه به لطف اینترنت و عصر ارتباطات شناسایی روش‌های فروش محصول دسته دوم و فیک برای کاربران تا حدودی آسان شده و آن‌ها می‌توانند با یک جست و جو به اطلاعات مهم و کاربردی دست یابند. کلید واژه‌هایی مثل خرید گوشی شیائومی و خرید گوشی سامسونگ در گوگل دریایی از اطلاعات و فروشندگان محتلف را به مخاطبان معرفی می‌کند که از یک سو می‌تواند به مخاطبان گزینه‌های بیشتر و کاربردی‌تری را ارائه کند و از سوی دیگر می‌تواند باعث سردرگمی بیشتر و باز شدن راه سودجویان و افراد غیر حرفه به سبد خرید کاربران شود. نیازهای مختلف کاربران را نباید از یاد برد. علاوه بر یک سری خواسته‌های کلی و مشترک میان همه کاربران، خواسته‌ها و نیازهای تخصصی‌تر هم وجود دارد که می‌توان آن‌ها را به شکل زیر دسته بندی کرد:

گوشی در قالب یک هارد کوچک

به لطف پیشرفت تکنولوژی و به دنبال آن بزرگ‌تر شدن حجم فایل‌هایی نظیر فیلم، عکس و موسیقی، مشکل حافظه ذخیره سازی برای کاربران تبدیل یک مشکل بزرگ شده و بسیاری از افراد به ناچار مجبور به حذف کردن اطلاعات با ارزش و خاطره انگیز خود می‌شوند تا فضای مورد نیاز را برای ذخیره سازی فایل‌های جدید باز کنند. بنابراین پیش از اینکه کاربران به دنبال خرید گوشی سامسونگ یا خرید گوشی شیائومی یا سایر برندها بروند، باید میزان انتظار خود از فضای ذخیره سازی را مشخص کنند تا در آینده دچار با چالش حافظه کم مواجه نشوند.

بی‌دلیل نیست که تمامی برندهای فعال در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند به الزام فضای ذخیره سازی بالا پی برده‌اند و به دنبال این هستند تا حتی الامکان با حفظ قیمت، حافظه بالاتری را به کاربران خود ارائه کنند. بی مورد نیست اگر بگوییم حتی افرادی که به دنبال خرید گوشی‌های پرچمداری همچون خرید آیفون ۱۳ پرو مکس می‌روند نیز مسئله حافظه بالا را بدون شک مد نظر خود قرار خواهند داد.

گوشی‌های هوشمند؛ پلتفرم جدید گیمرها

گوشی‌های هوشمند؛ پلتفرم جدید گیمرها

تنها کافی است یک نگاه اجمالی و کوتاه به تریلرها و کلیپ‌های کوتاهی که از گیم‌پلی بازی‌های جدید موبایل منتشر می‌شود، بیاندازید. بی‌دلیل نیست که طیف وسیعی از کاربران گوشی‌های هوشمند حداقل یک بازی را روی گوشی خود نصب دارند و به صورت روزانه به تجربه آن می‌پردازند. بازی‌های گوشی‌های هوشمند در عین سادگی و در دسترس بودن، امکان این را دارند که به شدت اعتیاد آور و مفرح نیز باشند و کاربران به خود جذب کنند.

هر چقدر گرافیک و حجم متحوای درون این بازی‌ها افزایش می‌یابد، به دنبال آن شاهد رشد چشمگیر حجم این بازی‌ها و از سوی دیگر حجم انتقال اطلاعات در این بازی‌ها هستیم. برخی از بازی‌های گوشی‌های هوشمند، به صورت آنلاین پیگیری می‌شوند و به در نتیجه به پردازش بیشتری از اطلاعات نیاز دارند. زمانی که یک گیمر به دنبال خرید گوشی شیائومی یا خرید گوشی سامسونگ یا حتی گوشی پرچمداری مانند خرید آیفون ۱۳ پرو مکس می‌رود، بدون شک علاوه بر حافظه ذخیره سازی، به قدرت پردازنده نیز اهمیت خاصی خواهند داد. چه بسیار گوشی‌های وجود داشته‌اند که به دلیل هنگ کردن هنگام اجرای چند برنامه، خشم کاربران را برانگیخته‌اند و باعث شده تصمیم به تغییر گوشی خود بگیرند.

در مجموع آسانی و در دسترس بودن بازی‌های موبایلی از یک سو، سادگی و جذاب بودن این بازی‌ها از سوی دیگر سبب شده طیف وسیعی از طرفداران به گوشی‌های هوشمند به چشم یک پلتفرم برای تجربه بازی‌ها نگاه کنند. حجم بالای این بازی و نیازی که به پردازش اطلاعات دارند، سبب شده کاربران به پردازنده‌های قدرتمندتری نیاز داشته باشند، مهم نیست به دنبال گوشی‌های پرچمدار مانند خرید آیفون ۱۳ پرو مکس باشید یا به برندها علاقه مند باشید و در اینترنت به جست و جوی عباراتی مانند خرید گوشی سامسونگ یا خرید گوشی شیائومی بپردازید. اگر می‌خواهید به تجربه بازی روی گوشی‌های هوشمند بپردازید، باید پردازنده قوی از اولویت‌های شما باشد.

یک دوربین کوچک و قدرتمند برای ثبت لحظه‌ها

در عصر سلفی‌ها که ثبت خاطرات و رویدادهای از طریق تصویر و فیلم به یک بخش جدایی ناپذیر از زندگی بسیاری از افراد تبدیل شده، داشتن یک دوربین قدرتمند و با کیفیت که بتواند با چشمنوازی هر چه تمام‌تر خاطرات را به قالب تصویر و سلفی درآورد، به یک مزیت بزرگ برای هر گوشی همراه بدل شده‌است. دوربین‌های بزرگ در جلو و عقب گوشی و استفاده هم زمان از چند دوربین در گوشی‌های نسل جدید به یک ترند تبدیل شده‌است و بسیاری از کاربران زمانی که به سراغ خرید گوشی شیائومی یا هر برند دیگری می‌روند، کیفیت دوربین را نیز در کنار سایر موارد به عنوان یک اولویت برای خود تعریف می‌کنند.

ساده‌ترین روش خرید گوشی به لطف اینترنت

ساده‌ترین روش خرید گوشی به لطف اینترنت

همانطور که در ابتدا این جستار نیز به آن اشاره شد، با زیاد شدن تنوع گوشی‌ها و برندهای موجود در بازار از یک سو و رشد قارچ گونه دلالان و کلاهبرداران از سوی دیگر، سبب شده خرید گوشی به روش سنتی و مراجعه مغازه به مغازه از یک سو به امری طولانی و فرسایشی بدل شود و از سو دیگر بودجه مخاطب را نیز به خطر بیاندازد. فروشگاه‌های اینترنتی در عین سادگی و در دسترس بودن، معمولا از تنوع بالایی نیز برخوردار هستند و چه به دنبال خرید گوشی شیائومی یا خرید گوشی سامسونگ یا سایر برندها باشید، معمولا می‌توانید با بررسی تمامی مدل‌ها و برندها بهترین انتخاب را داشته باشید.

‎خرید سریع، آسان و امن از مقداد آی تی

در فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی بدون دغدغه و صرف هزینه و انرژی رفت و آمد می‌توانید به طیف وسیعی از مدل‌های گوشی‌های هوشمند از انواع برندها دسترسی داشته باشید و خرید خود را با خیالی آسوده انجام دهید. تمامی محصولات موجود در این فروشگاه معتبر از جمله گوشی‌های هوشمند نشان اصالت و سالم بودن کالا را از کارشناسان این مجموع دریافت کرده‌اند. با پرداخت نقدی خرید خود را در سریع‌تر زمان ممکن در هر جای ایران دریافت کنید و صرف زمان صرفه جویی کنید.

کد خبر 673655

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha