به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی گیلان ۲۲ نفر از افرادی که به دنبال ایجاد ناامنی و سوءاستفاده از مطالبه به حق مردم سراوان بودند، پس از شناسایی دستگیر شده و پرونده آن‌ها هم اکنون از طریق مرجع قضائی در حال رسیدگی است.

سراوان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سرهنگ مجید رسول زاده امروز با بیان اینکه اینکه نیروی انتظامی حمایت لازم از مطالبه به حق مردم سراوان را انجام می‌دهد، اظهار کرد: طبق مصوبه شورای تامین و به منظور برقراری نظم و امنیت، نیروی انتظامی از صبح امروز و با هماهنگی با مراجع قضایی در محل سایت زباله سراوان حضور پیدا کرده و با همکاری بسیار خوب مردم فهیم بخش سراوان نسبت به بازگشایی ورودی سایت زباله اقدام کردند. 

وی با اشاره به برخورد مناسب و همکاری خوب مردم سراوان با نیروی انتظامی گفت: در تمامی تجمع‌ها همواره عده‌ای سودجو وجود دارند که با هدف ایجاد فضای نا آرام تمام تلاش خود را می‌کنند و در اتفاق سراوان هم برخی افراد با سنگ‌پراکنی و درگیری فیزیکی قصد داشتند مانع بازگشایی سایت زباله سراوان شوند که با هوشیاری و اشرافیت پلیس ناکام ماندند. 

معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی گیلان از زخمی شدن پنج مامور پلیس در سراوان خبر داد و افزود: در پی سنگ‌پراکنی این افراد، پنج نفر از کارکنان انتظامی مصدوم شدند که برابر گزارش‌های رسیده حال چهار نفر از آن‌ها مساعد و یک نفر هم در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است. 

به گفته رسول‌زاده همچنین ۲۲ نفر از افرادی که به دنبال ایجاد ناامنی و سوء استفاده از مطالبه به حق مردم سراوان بودند، پس از شناسایی دستگیر شده و پرونده آن‌ها هم اکنون از طریق مرجع قضائی در حال رسیدگی است. 

 توطئه برهم‌زنندگان مطالبات مردم سراوان چگونه خنثی شد

 مأموران انتظامی گیلان باحضور در محل لندفیل سراوان با دستور قضایی اقدام به بازگشایی مسیر ورود ماشین‌ها کردند که علیرغم همراهی مردم پس از اقناع‌سازی توسط پلیس، عده‌ای سودجو سعی در انحراف مسیر مطالبات مردم سراوان را داشتند که همکاری مردم با پلیس توطئه آن‌ها را خنثی کرد. ویدئوی زیر را ببینید:

کد خبر 673068

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز