یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۸۷ - ۲۰:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال جوانان ایران از دور رقابت های جوانان آسیا حذف شد.

به گزارش (ایسنا)، در ادامه رقابت‌های فوتبال جوانان آسیا که در کشور عربستان برگزار می‌شود تیم جوانان ایران در دومین دیدار خود به مصاف تیم فوتبال ژاپن رفت و با نتیجه 4 بر 2 مغلوب حریف شد.

در این بازی نایزوما در دقیقه یک و ناگایی در دقایق 5، 33 و 78 برای ژاپن گلزنی کردند. احسان حاج‌صفی و موسوی نیز در دقایق 20 و 25 دو گل تیم ایران را به ثمر رسانند.

در نیمه نخست این بازی جلال‌الدین علی محمدی در دقیقه 42 بازی یک ضربه پنالتی برای تیم ایران را به تیر دروازه ژاپن زد تا فرصت ایران برای به تساوی کشاندن بازی از دست برود.

در مجموع تیم جوانان ایران با وجود ارائه یک بازی قابل قبول مقابل عربستان در دیدار مقابل ژاپن به دلیل اشتباهات فردی نتیجه را به حریف واگذار کرد و با توجه شکست دو بر یک تیم ایران در بازی نخست مقابل تیم میزبان، جوانان ایران از گردونه مسابقات قهرمانی جوانان آسیا حذف شده واز صعود به جام جهانی جوانان نیز باز ماندند.

تیم های عربستان و ژاپن از این گروه به مرحله بعدی راه پیدا کردند. تیم جوانان ایران در آخرین بازی خود که حکم یک بازی تشریفاتی را دارد به مصاف تیم یمن می رود. عربستان نیز امروز یمن را با نتیجه 4 بر یک شکست داد. از گروه دوم مسابقات نیز امروز تیم عراق دو بر یک سوریه را شکست داد تا این تیم نیز از دور رقابت‌ها حذف شود.

کد خبر 67306

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز