گروه اجتماعی: معاون عملیات ناجا با اشاره به این‌که تامین امنیت انتخابات وظیفه پلیس است، از تشکیل ستاد تأمین انتخابات شوراها و مجلس خبرگان در نیروی انتظامی خبر داد.

سردار «اسکندر مؤمنی» معاون عملیات نیروی انتظامی ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به این‌که انتخابات مجلس خبرگان و شوراهای اسلامی همزمان برگزار می‌شود، برقراری نظم و امنیت این انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان این‌که پلیس با حساسیت و عنایت بیشتری تلاش می‌کند نظم و امنیت این دوره از انتخابات را تامین کند، تصریح کرد: پلیس برای برقراری امنیت در سه مرحله  قبل، حین و بعد از انتخابات، تمهیدات لازم را در نظر گرفته و از تمام توان و امکانات خود استفاده می‌کند تا انتخابات در کمال نظم و آرامش برگزار شود.

معاون عملیات ناجا با اشاره به این‌که تامین امنیت انتخابات وظیفه پلیس است، از تشکیل ستاد تامین انتخابات شوراها و مجلس خبرگان در نیروی انتظامی خبر داد.

سردار مومنی مسئولیت این ستاد را برعهده معاونت عملیات ناجا دانست و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی تلاش می‌کند با به‌کارگیری پلیس‌های تخصصی، امنیت مطلوب انتخابات را فراهم کند تا شهروندان بتوانند در کمال آرامش پای صندوق‌های رأی حاضر شده و رأی خود را به صندوق بیاندازند.

وی به تعداد نیروهای به‌کار گرفته شده در زمان برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش صندوق‌ها تعداد نیروها نیز افزایش می‌یابد.

کد خبر 6724

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز