مادر بزرگترین نعمتی است که هر انسان می تواند در زندگی خود داشته باشد و هر کسی که این نعمت بزرگ را در زندگی خود دارد همراه بایستی قدردان زحماتش بوده و از هر فرصتی برای سپاسگذاری و محبت کردن به مادر خود استفاده کند.

هدیه تولد برای مادر

سالروز تولد یکی از فرصت ها و مناسبت های سالانه است که می توانید در این روز به مادر خود یادآوری کنید که وجودش در زندگی شما چقدر ارزشمند است و چقدر در مسیر زندگی و در کسب موفقیت هایتان مدیون زحماتش هستید.

روز تولد مادر را می توانید با کمترین هزینه و به ساده ترین شکل ممکن برگزار کنید و حتما نیازی نیست تا ریخت و پاش و هزینه آنچنانی برای آن انجام دهید. شما می توانید با تدارک یک کیک کوچک و یک کادوی تولد نچندان گران قیمت دل مادرتان را شاد کنید.

اگر توان مالی تان کم است و یا بودجه کمی را می خواهید صرف کادو تولد برای مادر کنید ما چند پیشنهاد عالی برای شما داریم که می توانید با هزینه کم، کادو های چشمگیر و جذابی را برای مادر تدارک ببینید. در ادامه همراه ما باشید تا با پیشنهادهای ما بیشتر آشنا شوید.

کیف پول:

یکی از اکسسوری هایی که برای همه خانم ها یک نیاز ضروری است. مسلما مادر شما هم به یک کیف پول خوش ظاهر و باکیفیت نیاز دارد که شما می توانید با هزینه اندک این نیاز را برآورده کنید. کیف پول های زنانه در مدل، جنس و ابعاد مختلف در بازار موجود است که می توانید به سلیقه خود یک مدل زیبای آن را تهیه کنید.

عود و جاعودی:

خوش بو کردن محیط با عود برای خیلی از خانم ها خوشایند است و ممکن است برای مادر شما هم همینطور باشد. شما می توانید چند رایحه مختلف از عود و یک جا عودی شیک به عنوان هدیه تولد مادر تهیه کنید تا همیشه از رایحه خوش در منزل لذت ببرد.

روسری یا شال:

روسری و شال نیز برای خانم های ایرانی یکی از ملزومات است. می توانید با توجه به فصل، رنگ مورد علاقه و جنس، یک روسری و یا شال با قیمت مناسب تهیه کرده و به مادر خود هدیه دهید. شال معمولا حالتی اسپرت تر داشته و روسری رسمی تر است و برای استفاده در میهمانی ها مناسب تر است. می توانید یک جعبه کادو مخصوص شال و روسری هم تهیه کرده و هدیه خود را دورن آن تقدیم کنید.

شمع:

شمع یک کادو مناسب برای خانم ها بحساب می آید. شمع این روزها برای دکور، ایجاد محیط آرامش بخش، نورپردازی محیط، استفاده در هنگام مراقبه و ورزش هایی مانند یوگا و یا استفاده در اتاق خواب بیشتر به کار می رود. انواع و اقسام شمع در مدل ها، رنگ ها، سایز ها و جنس ها در بازار یافت می شود که برای خرید آنها لازم نیست خیلی زیاد هزینه کنید.

گردنبند برنجی:

یک گردنبند زیبا هم می تواند یک کادو ارزان قیمت و چشمگیر برای مادر شما باشد. زیورآلات از جنس برنج این روزها بسیار ترند و پرطرفدار شده اند. شما می توانید یک گردنبند جذاب برنجی با طرح مناسب را برای پیشکش کردن انتخاب کنید. مزیت زیورآلات برنجی قیمت پایین، رنگ ثابت و طرح های متنوع و جذاب است که خانم ها را در هر سن سال مجذوب می کند.

قهوه جوش:

قهوه یک نوشیدنی محبوب است و اکثر افراد دوست دارند تا روز خود را با یک فنجان قهوه پر انرژی شروع کرده و عصر ها خستگی خود را با نوشیدن آن در کنند. شما می توانید یک قهوه جوش را برای کادوی تولد مادر تدارک ببینید. قهوه جوش ها برحسب اینکه ساخت کدام کشور هستند، جنس آنها از چیست و چند فنجان قهوه را جوابگو هستند، قیمت های متفاوتی دارند و می توان یک مدل باکیفیت را براحتی با قیمت مناسب تهیه کرد.

کادو برای خانم

تراول ماگ:

تراول ماگ ها یا لیوان های مسافرتی برای هر فردی لازم هستند. چرا که در مسافرت ها برای استفاده و نگهداری از نوشیدنی های مختلف بدون اینکه از داخل لیوان نشت کند بسیار مناسب است. تراول ماگ ها نیز انوع متفاوتی دارند و در سایز، رنگ، جنس و مدل های متفاوت در بازار قابل تهیه کردن است.

ست مام و اسپری خوشبو کننده بدن:

هر چه کادو شما کاربردی تر و مورد نیاز تر باشد بهتر است. برای کادو تولد مادر می توانید لوازم پرمصرف و مورد نیاز روزانه اش را تهیه کنید. ست مام و اسپری خوش بو کننده و یا ضد تعریق هم می تواند در این میان یک گزینه مناسب باشد که می توانید در یک جعبه کادو شیک قرار داده و به مادر خود تقدیم کنید.

گردنبند وان یکاد:

اگر مادر شما مذهبی است می توانید یک گردنبند منقش به آیه وان یکاد را به او هدیه کنید. خیلی از افراد مذهبی دوست دارند این آیه را همیشه و در هر کجا همراه خود داشته باشند و گاهی آن را زیر لب زمزمه کنند. گردنبند وان یکاد را می توانید از جنس طلا، نقره و یا استیل با توجه به بودجه خود تهیه کنید.

کیف رودوشی:

یک کیف رودوشی برای حمل وسایل و لوازم دم دستی برای خانم ها همیشه لازم است. اکثر خانم ها دوست دارند تا لوازم مورد نیاز روزانه شان را در هر کجا همراه خود داشته باشند تا در صورت لزوم بتوانند از آنها استفاده کنند. یک کیف رودوشی جمع و جور می تواند این نیاز را برآورده کرده و یک هدیه چشمگیر برای خانم ها باشد.

لوازم آرایش:

لوازم آرایش نیز می تواند یک کادو جذاب برای مادر شما باشد. لوازم آرایش متنوع و گوناگون هستند و شما می توانید یک یا چند قلم از آنها را که بیشتر استفاده می شود تهیه کنید. لوازمی مثل ریمل، رژ لب، رژ گونه، لاک، کرم پودر، سایه چشم، مداد خط چشم و خط لب و ... که می توانید به آسانی به آنها دسترسی داشته و تهیه کنید. بد نیست یک کیف لوازم آرایش هم تهیه کرده و محصولات آرایشی که تهیه می کنید را درون آن گذاشته و هدیه کنید.

سشوار:

خانم ها مخصوصا آنهایی که موهای بلندی دارند بعد ار حمام حتما بایستی موهای خود را خشک کنند و یا برای مرتب کردن موهای خود نیاز به یک سشوار دارند. اگر سشوار در خانه ندارید و یا سشواری که استفاده می کنید مستهلک یا قدیمی شده است بهترین ایده برای کادوی تولد خرید یک سشوار است که می توانید مدل های ارزان قیمت آن را نیز در بازار پیدا کنید.

در اینجا ۱۲ پیشنهاد ارزان قیمت برای کادو تولد مادر به پایان رسید. امیدواریم که پیشنهادهای ما در انتخاب و خرید شما کمک کننده باشد. در تهیه این مقاله سعی شده تا محصولاتی انتخاب و معرفی شوند که براحتی قابل تهیه باشند و بودجه و توان مالی بالایی برای تهیه آنها نیاز نباشد. شما نیز اگر با این ویژگی ها محصولی را به خاطر می آورید که برای کادو دادن به مادر در روز تولدش مناسب است حتما در زیر این پست و در قسمت کامنت ها بنویسید و با ما به اشتراک بگذارید.

کد خبر 671749

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha