مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
۰ نفر

شهرداری سوندبورگ دانمارک گزارش داد که کمیته تجارت و رشد سبز این شهر، یک پروژه دو ساله را برای ایجاد کشتی‌های حامل دوچرخه در مسیر بین دانمارک و آلمان تصویب کرده است. گردشگران می‌توانند از خدمات کشتی بهره‌مند شوند که روزانه از ایگشن در سوندبورگ دانمارک حرکت می‌کند و به لانگبالیگ آلمان وارد می‌شود.

دوچرخه - دانمارك

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایمنا، طبق بیانیه مطبوعاتی شهرداری، برقراری خط کشتی دوچرخه‌بر با ایجاد فرصت‌های جدید برای مسافرانی که از دوچرخه‌سواری یا پیاده‌روی لذت می‌برند، گردشگری را در شهرداری‌های دانمارک تقویت می‌کند. علاوه بر این، همکاری بین فعالان دولتی و خصوصی در دانمارک و آلمان را نیز تقویت خواهد کرد.

رئیس کمیته تجارت و رشد سبز شهر لوند، Kjeld Stærk، در توضیح گسترش مزایای ایجاد اتصال دوچرخه‌ای بین این دو مسیر، گفت: این پروژه فوق‌العاده خوب است چراکه یک سرمایه تجاری و گردشگری دیگر را به شهرداری ما اضافه می‌کند. دوچرخه سواری یک عنصر مهم در انتقال سبز است. در ایجاد کشتی دوچرخه‌بر و همچنین همکاری بین فعالان دولتی و خصوصی در دو سوی مرزها، پتانسیل‌های زیادی وجود دارد که باید در سال‌های آینده توسعه یابد.

تصاویر | سفر بین دو کشور اروپایی با دوچرخه

نایب رئیس این کمیته، Bjørn Allerelli Andersen، نیز در مورد اقدام جدید توضیح داد که طرح جدید به عنوان پل ارتباطی بین دو کشور دانمارک و آلمان عمل می‌کند و سفر را برای گردشگران تسهیل می‌کند.

طبق گزارش‌ها، شهرداری ۱۰۰ هزار کرون دانمارک (بیش از ۱۳ هزار یورو) برای اجرای این پروژه ۲ ساله اختصاص داده است. سازمان حامی این پروژه در ماه‌های آینده، زمانی که مسابقه معروف «تور دو فرانس» در سوم جولای از سوندربورگ عبور می‌کند، خدمات کشتی را ارائه خواهد کرد.

تصاویر | سفر بین دو کشور اروپایی با دوچرخه

دانمارک یکی از بهترین کشورهای دنیا برای دوچرخه‌سواران است چرا که شهرهای مختلف آن هر سال با اجرای پروژه‌های زیرساختی و حمایتی، مسیرهای دوچرخه‌سواری و همچنین امنیت دوچرخه‌سواران را افزایش می‌دهند.جالب است بدانید که از هر ۱۰ دانمارکی، ۹ نفر دوچرخه‌سوار است و تنها چهار نفر از هر ۱۰ دانمارکی دارای خودروی شخصی است. علاوه بر این، نیمی از دانمارکی‌ها برای عزیمت به محل کار یا مدرسه از دوچرخه استفاده می‌کنند.

کد خبر 668953

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha