جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
۰ نفر

شرکت Huupe پیش‌فروش یک حلقه بسکتبال هوشمند ۴۰۰۰ دلاری را با ردیابی شوت‌ها، راهنماهای آموزشی تعاملی، چالش‌های بازیکن با پرتاب‌های از راه دور در مقابل بازیکن حریف و یک صفحه نمایش با وضوح بالا برای تخته پشتی ارائه کرده است.

حلقه بسکتبال هوشمند

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت نیواطلس، در نگاه اول، این چیز تقریبا مضحک به نظر می‌رسد. اما شاید روشی برای جنون در اینجا وجود داشته باشد.

Huupe مجموعه‌ای از خدمات پخش ویدئو را خواهد داشت که این امر را بسیار امکان‌پذیر می‌کند. اما مطمئنا دلیل وجودی آن نیست.

ما در حال بررسی یک تخته پشتی کاملا ضد آب و هوا با صفحه نمایش یکپارچه با وضوح بالا، اتصال به اینترنت و یک وب‌کم و همچنین برخی از فناوری‌های اختصاصی ردیابی عکس هستیم. می‌شود آن را همانجایی که حلقه‌های معمولی را نصب می‌کنید، قرار داد.

از آنجا، از تلفن هوشمند به عنوان کنترل از راه دور خود استفاده و در اپلیکیشن Huupe همه چیز را تنظیم می‌کنید. ردیابی ضربه‌های اولیه وجود دارد که می‌تواند برای شما یک گرافیک شیرین ایجاد کند که نشان‌دهنده امتیازات، خطاها و درصدهای شما از مناطق مختلف زمین است.

یا می‌توانید یکی از انبوهی از جلسات آموزشی مختلف از قبل ضبط شده را اجرا کنید. یا حتی با یک مربی زنده و واجد شرایط به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید و از تخته پشتی به‌عنوان وب‌کم استفاده کرده و در طول تمرین با او صحبت کنید.

یا می‌توانید سایر کاربران Huupe را به یک بازی به‌صورت زنده یا غیرهمزمان دعوت کنید و با آنها مسابقه بدهید.

کد خبر 668439

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha