واقعی باش (Be Real) رقیب اینستاگرام با رویکردی متفاوت است؛ اشتراک‌گذاری زندگی واقعی بدون فیلتر و لایک. اسم این شبکه اجتماعی «واقعی باش» است و نقطه قوتش بر نقطه ضعف اینستاگرام متمرکز است و تلاش دارد با جنبه کاذب و اغراق‌آمیز عکس‌ها در اینستاگرام مبارزه کند. 

در این شبکه اجتماعی عکس‌ها فیلتر نمی‌خورند، لایک نمی‌خورند و تنها یک‌بار در روز آن هم وقتی برنامه به شکل ناگهانی به شما خبر می‌دهد، حق دارید از خودتان عکس بگذارید؛ البته فقط دو دقیقه فرصت دارید که تصویری از خود ارسال کنید، وگرنه فالوئرهایتان متوجه می‌شوند که مشغول آماده‌سازی برای گرفتن یک عکس یهویی بوده‌اید!

شبکه اجتماعی جدید BeReal که به سرعت در میان دانشجویان غربی به محبوبیت رسیده، با ویژگی‌های خاص خود در حال تبدیل شدن به رقیب و جایگزینی برای اینستاگرام است. این اپلیکیشن روزانه در زمان‌های غیرمنتظره به کاربران خود نوتیفیکیشن ارسال می‌کند و از آن‌ها می‌خواهد که ظرف دو دقیقه عکسی تهیه کرده و آن را به اشتراک بگذارند. اگر پست دیرتر از دو دقیقه منتشر شود، BeReal روی پست علامت‌گذاری می‌کند تا بقیه بدانند که فرد احتمالا زمان بیشتری را صرف انتخاب سوژه و انتشار آن کرده است.
 

کد خبر 667630

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha