همشهری آنلاین: برنامه‌های پاییزی خانه محیط زیست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی خانه محیط زیست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمد جواد امیری، رییس خانه محیط زیست تهران در این مورد گفت: این مرکز با برنامه‌ریزی‌های مستمر و دقیق، کلیه فعالیت‌های پاییزی را طراحی کرده است که با مد نظر قرار دادن شرایط جوی در این فصل، فعالیت‌های مجازی زیست محیطی را نیز در برنامه‌ریزی‌های خود گنجانده است.

وی در ادامه با تأکید بر اهداف زیست محیطی در اجرای برنامه‌های پاییزی اظهار داشت: براساس هماهنگی‌های به عمل آمده در بخش فعالیت‌های مجازی، برگزاری دو کارگاه چگونگی تولید و پرورش قارچ و همچنین گل‌ها و گیاهان آپارتمانی را خواهیم داشت که علاقه‌مندان با بازدید از سایت خانه محیط زیست تهران و ارسال سوال خود می‌توانند به صورت مجازی در این کارگاه‌ها شرکت کنند و به پاسخ سؤالات خود نیز دسترسی پیدا کنند.

همچنین در بخش فعالیت‌های نمایشی؛ اجرای سلسله نمایش‌های عروسکی ویژه مهدهای کودک را به اجراء می‌گذاریم. برنامه‌ریزی در خصوص اجرای دو همایش بررسی وضعیت زیست محیطی اماکن متبرکه و جایگاه پژوهش در مسائل زیست محیطی و همچنین مراسم بزرگداشت دکتر بسکی در دست اقدام و انجام است.

وی در ادامه در خصوص اجرای ویژه برنامه‌های هویتی این مرکز گفت: در نظر است که از هفته آتی، با همکاری فرهنگسرای بانو کارگاه عکاسی زیست محیطی و با همکاری ستاد معاینه فنی خودرو اصول اولیه معاینه فنی خودرو ویژه بانوان در سطح مناطق 22گانه شهرداری تهران به اجراء گذاشته شود. همچنین در حوزه فعالیت نگارخانه‌ای نیز در روزهای انتهایی نیمه اول آذرماه، نمایشگاه نقاشی طبیعت بی‌جان در فرهنگسرای پایداری برپا خواهد شد.

امیری در پایان اظهار امیدواری کرد که در پایان فصل پاییز با برگزاری تمام برنامه‌های پیش بینی شده، در رسیدن به اهداف زیست محیطی در حوزه رویکرد ترویجی ـ فرهنگی آموزشی به موفقیت نسبی دست یابیم.

کد خبر 66761

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز