جمعه ۵ آبان ۱۳۸۵ - ۱۷:۲۸
۰ نفر

گروه سیاسی: منابع آگاه خبر می‌دهند که محمد ناظمی اردکانی وزیر فعلی وزارت تعاون این هفته استعفاء داده و از دولت خداحافظی خواهد کرد.

این دومین تغییر کابینه طی ماه گذشته است. وزیر تعاون سال گذشته، در دومین مرحله معرفی وزرا از سوی رئیس جمهوری به مجلس، موفق به جلب رأی اعتماد مجلس شده بود.

خبرنگار اقتصادی فارس در این باره گزارش داد که محمد ناظمی برای جلوگیری از انحلال وزارت تعاون تلاش‌های زیادی صورت داد و در همین ارتباط ملاقات‌های متعددی برای حفظ این وزارتخانه با مقام‌های عالی‌رتبه انجام داده بود.

از محمد عباسی نماینده‌ گرگان و آق‌قلا به عنوان وزیر جدید تعاون یاد می‌شود و او در گفت‌وگویی با ایسنا تأکید کرد: «اخیراً صحبت‌هایی در خصوص تصدی پست وزارت تعاون با بنده شده، اما تنها در حد یک پیشنهاد بوده است.» این در حالی است که ایرنا روز جمعه گزارش داد که محمد ناظمی اردکانی نمایشگاه و سمپوزیوم علمی- بین‌المللی تجارت تعاون را افتتاح کرده است.

منابع آگاه خبر دادند که دولت در حال رایزنی با مجلس شورای اسلامی است، تا معرفی وزیر جدید تعاون، بر معرفی وزیر جدید رفاه تاثیری نگذارد. به احتمال زیاد وزیر جدید این هفته به مجلس معرفی خواهد شد.

کد خبر 6662

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز