مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
۰ نفر

ایران تلنت برای اولین بار تمامی بسته‌های استخدامی خود را با ۴۰ درصد تخفیف و با امکان استفاده دوبرابری از آنها ارائه می‌دهد. این تخفیف به مناسبت نزدیک شدن به سال نو و نوروز ارائه شده است و کارفرمایان و تیم‌های منابع انسانی، تا پایان اسفند ماه فرصت دارند از این تخفیف استفاده کنند.

image-20220315144534-1.jpeg

امکان دوبرابری چیست؟

طبق اعلام سایت ایران تلنت، امکان دوبرابری بسته‌ها این فرصت را برای کارفرمایان مهیا می‌کند تا از سرویس‌ها و خدمات ارائه شده در بسته‌ها، دو برابر بیشتر از میزان فعلی استفاده کنند. به عنوان مثل اگر در بسته‌ای امکان انتشار ۴۰ آگهی شغلی وجود داشته باشد، به ۸۰ آگهی شغلی افزایش خواهد یافت.

بنابراین، با خرید بسته‌ها در این تخفیف می‌توانید برای درج آگهی استخدام برای جذب نیروی متخصص در سایت ایران تلنت اقدام کنید و آگهی‌های خود را دو برابر میزان خریداری شده منتشر کنید.

خدمات ارائه شده در بسته‌های استخدامی ایران تلنت

بسته های ثبت آگهی استخدامی ایران تلنت به روز شد

ایران تلنت همیشه سعی داشته تا روند استخدام را برای شرکت‌ها آسان کند و برای این منظور، بسته‌های استخدامی خود را به صورتی ارائه می‌دهد که شرکت‌ها بتوانند صفر تا صد روند استخدام را به صورت سازمان‌دهی شده انجام دهند. تمام خدمات ارائه شده در بسته‌های استخدامی به شرح زیر می‌باشند که در حال حاضر و در تخفیف نوروزی می‌توانید آنها را با ۴۰ درصد تخفیف تهیه کنید.

جذب و استخدام

از انتشار آگهی استخدامی و بررسی رزومه‌ها با نرم افزار مدیریت استخدام تا ارتقا دادن آگهی و موارد دیگر را می‌توانید در بسته‌های دارای تخفیف ایران تلنت داشته باشید:

  • انتشار آگهی‌های شغلی
  • اعتبار مشاهده مشخصات کارجو
  • امکان جستجوی نامحدود در بانک رزومه ایران تلنت
  • نرم‌افزار مدیریت فرایند جذب و استخدام (ATS)
  • انتشار آگهی‌های شغلی در دانشگاه‌های معتبر (TalentCoach)
  • نمایش مجدد و ارتقا دادن آگهی شغلی (Boosting)

ارزیابی و سنجش

در بسته‌های استخدامی ایران تلنت می‌توانید با کمک تست‌ها و آزمون‌های معتبر، مهارت کارجویان را بسنجید و آنها را برای مراحل بعدی استخدام گزینش کنید:

  • تست‌های استخدام و ارزیابی کارکنان
  • سرویس تعیین سطح زبان انگلیسی کارجویان
  • تست شخصیت شناسی MBTI
  • تست هوش ریون پیشرفته

تحلیل و ارزیابی بازار کار

از مهم‌ترین موارد در روند استخدام، آگاهی از میزان حقوق و دستمزد افراد در مشاغل مختلف است. با خرید بسته‌های استخدامی ایران تلنت اطلاعات حقوق و دستمزد و موارد زیر را خواهید داشت:

  • اشتراک داشبورد مدیریت حقوق و دستمزد
  • ارائه گزارش‌ حقوق و دستمزد و جامع بازار کار

برندینگ کارفرمایی

در نهایت، دسترسی به پروفایل کارفرمایی، ثبت لوگو شرکت در صفحه اول ایران تلنت و استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی ایران تلنت، جزء خدماتی است که در بسته‌های استخدامی به کارفرمایان ارائه می‌شود تا با کمک این موارد بتوانند کارجویان را از آخرین آگهی‌های استخدامی شرکت خود باخبر کنند.

تمام مواردی را که در بالا اشاره کردیم، می‌توانید در حال حاضر و برای اولین بار با تخفیف ۴۰ درصدی نوروز دریافت کنید و همچنین به امکان دوبرابری نیز دسترسی داشته باشید. فراموش نکنید که برای استفاده از این فرصت تنها تا پایان اسفند زمان دارید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بسته های استخدامی ایران تلنت میتوانید با شماره ۷۴۳۰۲۲۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید یا به ادرس اینترنتی https://www.irantalent.com/employer/register  مراجعه کنید.

کد خبر 664381

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha