به دنبال برگزاری دور دوم مذاکرات صلح میان مقام های اوکراینی و روسی، دو طرف برای ایجاد کریدورهای بشردوستانه به منظور تخلیه غیرنظامیان و نیز برگزاری دور سوم مذاکرات در اسرع وقت موافقت کردند.

مذاکرات روسیه - اوکراین

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا به نقل از شبکه اسکای‌نیوز نوشت: یک مقام اوکراینی گفت که این توافق شامل یک آتش‌بس موقت احتمالی برای انجام روند تخلیه خواهد بود.

طرف اوکراینی گفت که به نتیجه دلخواه خود نرسیده است و به امید برقراری آتش‌بس کامل و خروج نظامیان روس به پای میز مذاکرات رفته بودند اما همین هم می تواند یک گام مثبت تلقی شود.

همچنین مذاکره کنندگان روسیه تایید کردند که دو طرف روی حمایت از کریدورهای بشردوستانه و احتمال آتش بس در آن نواحی توافق کردند.

آنها گفتند که روسیه فکر می کند این مذاکرات به پیشرفت مناسبی دست یافته است.

مقام ها برای برگزاری دور سوم مذاکرات در اسرع وقت توافق کردند.

کد خبر 661539

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روسیه‌ و قفقاز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • احسان ایمانی IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    4 5
    اقدام نظامی روسیه کاملا درست و به موقع بود، هر موقع شما اجازه دادید در ۶۰۰ کیلومتری پایتخت شما پایگاه هوایی و موشک‌های زمین به زمین قرار دهند، آنگاه به اقدام پوتین ایراد بگیرید این باتلاقی است که غرب و آمریکا و ناتو برا اوکراین درست کردند حالا هم خودشان بیایند، درش بیاورند، درود بر پوتین
  • محمدرضا IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    2 0
    خاک توی سر کسی که می گوید اشغالگر کار خوبی کرده. دین و ایمان داری ؟ توی سرما میایونها نفر دارند آواره می شوند. خاک توی سرت
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    2 2
    وقتی در همسایگیت یک کشور خونخوار با پیشینه حمله به کشورهای بی دفاع مثل ایران وافغانستان وچچن وگرجستان ووو داشته باشید..حتما لازمه که تا دندان مصلح باشی وهمه نوع کمک وسلاح از کشورهای دیگه بگیری...زنده باد اکراین.
  • علی IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    1 1
    پوتین گول نخوری آتش بس کنی.باید تا آخرین وجب اوکراین رو تصرف کنی.این آمریکا که مدعی جنگ خوب نیست پس چرا جنگ تحمیلی رو به روی ما راه انداخت؟؟خب بگید چرا‍؟؟؟ روسیه نباید گول سیاست های آمریکا و اروپا رو بخوره.باید تا آخرین لحظه بجنگه