تیم فوتبال استقلال رکورد شکست ناپذیری اش را در هفته بیستم لیگ برتر تداوم بخشید.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین، استقلال بعد از سپری کردن یک هفته پرتنش به دلیل مشکلات سربازی دو مدافعش به مصاف نساجی مازندران رفت. در  دقیقه ۵نیمه اول ارسال محمد دانشگر به روی دروازه با ضربه سر رودی ژستد همراه شد که پس از واکنش عالی حقیقی، توپ به تیر افقی دروازه برخورد کرد و در برگشت و در مقابل دروازه خالی، به حسین زاده رسید ولی ضربه او به مدافع نساجی برخورد کرد. دقیقه ۱۵نیز یک ضربه کاشته برای نساجی به دست آمد که شیری با شلیکی زیبا دروازه استقلال را تهدید کرد که با واکنش خوب حسینی، این توپ راهی کرنر شد. در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

 در نیمه دوم استقلال باز هم موقعیت خوبی بدست آورد اما ضربه سر ژستد بار دیگر با واکنش زیبای حقیقی به کرنر رفت. در ادامه بازی ارسلان مطهری هم به ترکیب استقلال اضافه شد اما آبی ها موفق نشدند تا دروازه نساجی را باز کنند و  در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید . به این ترتیب استقلال ۲ امتیاز حساس این دیدار را از دست داد.

آبی ها با این تساوی با ۴۸ امتیاز در صدر جدول باقی ماندند. شاگردا نمجیدی در بازی امروز فرصت داشتند تا به رکورد ۷ برد پیاپی در تاریخ باشگاه خود برسند که این اتفاق در نهایت نیفتاد. رکوردی که قبل از انقلاب و در دوران حضور رایکوف به ثبت رسیده بود.

اور: علی صفایی

کمک‌ها:- محمدرضا ابوالفضلی- محسن سلطانی

کارت زرد: متین کریم‌زاده، مسعود شجاعی (نساجی)

کارت قرمز:

گل:

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، امیرمهدی جانملکی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، حامد شیری، متین کریم زاده( ۵۷ مهرداد عبدی( ۸۲ فرزاد زامهران))، مرتضی منصوری، اکبر صادقی، مسعود شجاعی و کریم اسلامی( ۷۴ صابر حردانی)

سرمربی: ساکت الهامی

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، صالح حردانی( ۷۰ ارسلان مطهری)، جعفر سلمانی، امیرحسین حسین‌زاده( ۸۳ آرمان رمضانی)، کوین یامگا و رودی ژستد.(۵۷ عزیز بک آمانوف)

سرمربی: فرهاد مجیدی

کد خبر 660819

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha