مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
۰ نفر

طراحی و اجرای دکوراسیون اداری شامل مجموعه ای از اقدامات است که نمای ظاهری کسب و کار شما را می سازند. برای طراحی داخلی درست و مناسب بهتر است یک سبک از دکوراسیون را در نظر بگیرید و متناسب با آن لوازم خود را انتخاب کنید.

میز کارشناسی مدرن.jpg

طراحی و اجرای دکوراسیون اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون اداری شامل مجموعه ای از اقدامات است که نمای ظاهری کسب و کار شما را می سازند. برای طراحی داخلی درست و مناسب بهتر است یک سبک از دکوراسیون را در نظر بگیرید و متناسب با آن لوازم خود را انتخاب کنید. در صورتی که به تازگی قصد خرید اسباب و لوازم ساختمان اداری خود را دارید یا می خواهید شرکت را تجهیز کنید، باید به دکوراسیون داخلی توجه ویژه ای داشته باشید. دکوراسیون داخلی مناسب و منحصر به فرد می تواند شما را از دیگر رقبا متمایز کند. در این مقاله درباره اهمیت دکوراسیون داخلی و خرید یکی از ارکان آن یعنی میز صحبت می کنیم.  

اهمیت دکوراسیون اداری

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که طراحی و اجرای دکوراسیون اداری به عملکرد و کارایی کارمندان شما چقدر مرتبط است؟ شاید برای شما جالب باشد که بدانید استفاده از گیاهان در فضای کاری می تواند تا 15 درصد بهره وری کارمندان را افزایش دهد. درست خواندید؛ بین محیط کاری و فضایی که دکوراسیون میسازد با بهره وری کارمندان ارتباط نزدیکی وجود دارد. دفتر کار با استفاده از صندلی های خوب و راحت و همچنین نور مناسب می تواند عملکرد شما و کارمندان را تا حد زیادی بهبود ببخشد. شما به عنوان کارفرما باید مطمئن شوید که فضای کاری به خوبی طراحی شده است و محیط کار ایمن و راحت است. با این حال بسیاری از مشاغل به سادگی از طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی چشم پوشی می کنند. رنگ، نور و تزئینات دیوار می توانند فضای داخلی یک ساختمان را بسازند و جلوه ای زیبا به آن بدهند.

خرید اینترنتی کالاهای میز کنفرانس

برای خرید حضوری یا خرید اینترنتی کالاهای میز کنفرانس باید بدانید چقدر فضا در اختیار دارید. صندلی های یک میز کنفرانس باید به اندازه کافی از میز فاصله بگیرند تا کارمندان بتوانند دور میز راه بروند. اگر مبلمان دیگری در اتاق کنفرانس دارید، باید میز را متناسب با آن انتخاب کنید. در صورتی که هنوز مبلمانی تهیه نکردید، در زمان خرید کالاهای میز کنفرانس هماهنگی رنگ و ساختمان با میز را در نظر داشته باشید. 

  1. تعداد نفرات

یکی از پارامتر هایی که در زمان خرید اینترنتی کالاهای میز کنفرانس باید در نظر بگیرید، تعداد نفراتی است که در اتاق کنفرانس حضور پیدا می کنند. شاید وجود یک میز کنفرانس با 20 صندلی، چشمگیر به نظر بیاید ولی افراد حاضر در جلسات شما 4 تا 5 نفر بیشتر نباشند.

  1. تناسب با صندلی ها

یکی از اشتباهات رایجی که معمولا در زمان خرید میز کنفرانس رخ می دهد، عدم تناسب میز کنفرانس با صندلی هاست. سعی کنید از خرید میز کنفرانس با صندلی های خیلی بزرگ که باعث نزدیکی بیش از حد افراد به همدیگر می شود، خودداری کنید. ضمنا یک صندلی کوچک یا کوتاه باعث می شود کارمندان دسترسی کافی به میز نداشته باشند و احساس راحتی نکنند. 

  1. شکل میز 

یکی دیگر از نکاتی که در طراحی و اجرای دکوراسیون اداری اهمیت دارد، انتخاب شکل میز است. میز کنفرانس در شکل های مختلفی تولید شده است. این شکل ها می توانند بر دکوراسیون یک اتاق اثر بگذارند. به طور مثال یک میز گرد همه افراد حاضر در جلسه را در بهترین موقعیت قرار می دهد و افراد می توانند تقریبا همه همکاران حاضر در جلسه را ببینند. از طرف دیگر یک میز کنفرانس مستطیل شکل یک نفر را در راس قرار می دهد و به نوعی یک سلسله مراتب ایجاد می کند. از میز مستطیل شکل برای زمانی که کسی ارائه و توضیحی دارد استفاده می شود. شکل دیگر میز های کنفرانس، قایقی است. میز کنفرانس قایقی ترکیبی از سلسله مراتب و همکاری را فراهم می کند. 

میز کارشناسی مدرن

میز کارشناسی مدرن

شاید انتخاب یک میز کارشناسی مدرن مناسب کمی دشوار به نظر آید. میز کارشناسی باید ویژگی های به خصوصی داشته باشد و با دکوراسیون کسب و کار هماهنگ باشد. اگر قصد تاسیس یا تجهیز یک ساختمان اداری را دارید، باید میز و مبلمان را در راس لیست خرید قرار دهید. ویژگی هایی که باید در انتخاب میز در نظر بگیرید، شامل موارد زیر می شوند:

  1. راحتی

بعضی از افراد تصور می کنند فقط یک صندلی اداری باید ارگونومی باشد، در صورتی که راحتی یک میز به اندازه راحت بودن صندلی مهم است. کارمندان در طول روز، ساعت هایی طولانی را پشت میز می گذرانند. به این ترتیب باید یک میز کارشناسی مدرن و راحت برای آنان انتخاب کنید. نشستن پشت یک میز راحت تاثیر مثبتی روی روحیه کارکنان می گذارد و بهره وری آنان را افزایش می دهد. 

  1. کیفیت

کیفیت دومین اصل اساسی در یک میز مدرن است. یک میز با کیفیت علاوه بر دوام و طول عمر بالا، از نظر زیبایی هم در جایگاه خوبی قرار می گیرد. برای ساخت یک میز با کیفیت از مواد اولیه درجه یک و با کیفیتی استفاده شده است. برای خرید یک میز مرغوب بهتر است به سراغ میز های ارزان نباشید. 

  1. سبک

یک میز اداری در عین راحت و کاربردی بودن باید با سبک دکوراسیون محیط هماهنگ باشد. بهتر است در کنار کارایی، سبک را هم در نظر داشته باشید. به همین دلیل میز های مدرن بهترین انتخاب برای شما هستند. میز اداری مدرن ساده و شیک است و در عین حال کارایی لازم هم دارد. میز های مدرن در رنگ و شکل های متنوعی تولید میشوند و به هیچ عنوان برای شما از نظر انتخاب رنگ و شکل، محدودیت ایجاد نمی کنند. 

  1. فضا

با وجود فضای کافی، یک کارمند سیستم و لوازم خود را به راحتی روی میز قرار می دهد. ضمن اینکه وقتی یک میز فضای کافی داشته باشد، سازماندهی اسباب و وسایل هم راحت تر می شود. یکی از مهم ترین جنبه های یک میز جادار، امکان ذخیره سازی است. یک میز با کشو های مناسب و جادار امکان ذخیره سازی فایل ها و لوازم اداری را برای شما فراهم می کند. 

در نهایت به یاد داشته باشید که برای خرید میز کارشناسی مدرن یا میز کنفرانس حتما نیاز های خود را با فروشندگان در میان بگذارید. در دکوراسیون داخلی باید به نورپردازی، رنگ و جزئیات توجه ویژه ای داشته باشید. 

کد خبر 660350

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha