چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۴
۰ نفر

کارگردان نمایش «مارادونا» گفت: مخاطب نباید در این نمایش توقع روپایی زدن توسط بازیگر را داشته باشد.

مارادونا

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهران رنج‌بر درباره نمایش «مارادونا»، جدیدترین اثر نمایشی خود گفت: پس از فوت دیه‌گو آراماندو مارادونا که از کودکی اسطوره فوتبالی من بود، تصمیم گرفتم به عنوان ادای دینی به مارادونا و فوتبال، پرتره «مارادونا» را روی صحنه ببرم. متأسفانه به دلایلی این امر در آن مقطع زمانی میسر نشد و سپس با همراهی دوستان این نمایش را تمرین و برای اجرا آماده کردیم.

مهران رنج‌بر نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر پیش از این نمایش هایی چون «استیو جابز» و «مارلون براندو» را بر صحنه تئاتر اجرا کرده است.

مارادونای غیر ورزشی را اینجا ببینید
مهران رنج‌بر

به گفته رنجبر، او از کودکی  طرفدار مارادونا و تیم ملی فوتبال آرژانتین بود و نمایش «مارادونا» ادای دین او به این اسطوره فقید فوتبال جهان که با زحمت وارد دنیای فوتبال شده است و پس از آن برای بسیاری از مردم جهان و فوتبال‌دوستان تبدیل به یک قهرمان شده است.

رنجبر  در این نمایش به بخش ورزشی این شخصیت توجه چندانی نکرده است؛ زیرا اکثریت افراد با وجه ورزشی  زندگی اسطوره آرژانیتنی فوتبال جهان آشنایی کافی دارند. پس تماشاگران نباید منتظر دیدن صحنه روپایی توسط بازیگران باشند.

به گفته رنجبر، نمایش «مارادونا»، فلسفه و اندیشه را به مخاطب خود منتقل می‌کند و بیشتر حول محور رابطه این فوتبالیست با پسرش می‌چرخد چراکه مارادونا پس از ۲۹سال توانست پسر خود را بپذیرد.

نمایش «مارادونا» نیمه جدید اجراهای خود را با بازی مهران رنج‌بر از سر می‌گیرد. نمایش «مارادونا» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی مهران رنجبر و تهیه‌کنندگی سالار تهرانی هر شب ساعت ۱۹:۰۰ در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود.

کد خبر 659200

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha