چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۸۷ - ۰۵:۱۶
۰ نفر

ناصر قراگزلو: شاید بعد از دربی به این دلیل که بیشتر کارشناسان به خاطر در اختیار داشتن مهره‌های باکیفیت‌تر، شانس پرسپولیس را برای پیروزی بیشتر می‌دانستند، انتقادات از سرمربی پرسپولیس فاز جدی‌تری به‌خود گرفت.

شکست مقابل ابومسلم و اخبار درخصوص احضار قطبی به جلسه هیأت‌مدیره و شایعات برکناری او هم مزید بر علت شد تا شانس حضور سرمربی قهرمان برای ادامه مربیگری در پرسپولیس به شکل بی‌سابقه‌ای کمرنگ شود. هرچند که اعضای هیأت‌مدیره بعد از جلسه با قطبی، احضار وی را تکذیب کردند و حضور سرمربی و ارائه توضیحات وی را تنها در راستای تقویت تیم  دانستند.

اولتیماتوم 2 هفته‌ای به قطبی  و نیز اخراج احتمالی‌اش موضوعی بود که به‌شدت تمامی اخبار تیم پرسپولیس را تحت‌الشعاع خود قرار‌داد هر چند که مدیرعامل،‌ رئیس  و سخنگوی هیأت‌مدیره به شدت آن را تکذیب کردند.

 فرخزادی: ضرب‌الاجلی برای قطبی تعیین نکردیم

عضو هیأت‌مدیره و سخنگوی باشگاه  با رد اخبار اخیر در مورد قطبی می‌گوید:‌ «برکناری قطبی به هیچ وجه صحت ندارد و ما هیچ ضرب‌الاجلی برای سرمربی تیم تعیین نکردیم. حضور قطبی در جلسه هیأت‌مدیره به معنای احضار ایشان نبود. سرمربی پرسپولیس گزارشی از روند کارش به ما ارائه داد و پس از بررسی مسائل در هیأت‌مدیره راهکارهای لازم به او ارائه شد. اعضای هیأت‌مدیره پس از شنیدن صحبت‌ها و برنامه‌های سرمربی تیم، حمایت کامل خود را از وی اعلام داشتند و ما از قطبی خواستیم محکم و با همان انگیزه بالا به کارش ادامه دهد. در این جلسه حتی در راستای تقویت تیم و خط دفاعی از قطبی خواسته شد نظرنهایی‌اش را در مورد رحمان رضایی اعلام کند و قطعاً نظر قطبی در مورد حضور یا عدم حضور رضایی در پرسپولیس تعیین‌کننده خواهد بود.»

 مصطفوی: اولتیماتومی به قطبی ندادیم

در خبرها آمده بود که سرمربی پرسپولیس با اولتیماتوم از جانب باشگاه مواجه شده و باشگاه دو بازی آتی و نتیجه‌گیری در آن را به عنوان ضرب‌الاجل به قطبی تعیین کرده است. داریوش مصطفوی اما به‌شدت خبر اولتیماتوم و اخراج قطبی را رد می‌کند: «شاید در بعضی‌ بازی‌ها چندان خوب نتیجه نگرفته باشیم اما موضوع اولتیماتوم و اخراج قطبی کاملاً دروغ است و ما کماکان با سرمربی خودمان ادامه می‌دهیم.»

 هدایتی:از قطبی حمایت می‌کنیم

رئیس هیأت‌مدیره پرسپولیس در گفت‌وگویی  با همشهری با رد خبر اخراج قطبی می‌گوید:‌ «تیم ما با 15 امتیاز در رده پنجم قرار دارد و با تیم صدرنشین تنها 5 امتیاز اختلاف داریم.

ضمن آنکه هنوز به نیمه راه رقابت‌های لیگ نیز نرسیده‌ایم بنابراین با دو شکست و چند مساوی نمی‌خواهیم سرمربی تیممان راتغییر دهیم چون فکر می‌کنم این کار در شأن هیأت‌مدیره و البته شخص قطبی نیست که این چنین تصمیم‌گیری کنیم.»  رئیس هیأت‌مدیره پرسپولیس در مورد این که در صورت ادامه روند ناموفق فعلی تا چه زمان به سرمربی این تیم فرصت داده خواهد شد، می‌گوید:‌ «همه اعضای هیأت‌مدیره فعلاً از قطبی حمایت می‌کنند و منطق حکم می‌کند که در مورد مسائل آینده فعلاتصمیم نگیریم .

مادامی که پرسپولیس برای قهرمانی و پیروزی تلاش می‌کند، ما از قطبی حمایت می‌کنیم. قطبی چند روز پیش به‌دعوت من در منزلم حضور یافت. مطمئناً اگر در فکر اخراج قطبی بودم ایشان را به منزل شخصی‌ام دعوت نمی‌کردم. هیچ ضعفی از قطبی سراغ نداریم و در جلسه‌ای دوستانه با هم نقطه نظرات بسیار خوبی برای تقویت تیم مطرح کردیم.»

هدایتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش، بحث حضور دستیار جدید در کادر فنی پرسپولیس را رد کرد و گفت:‌ «قطبی در جلسه‌ای که با من داشت از حضور قطعی مارکو در ایران خبر داد. ضمن آنکه هیأت‌مدیره به هیچ وجه در نظر ندارد دستیار دیگری را جایگزین مربی برزیلی‌اش کند. مشکلات مارکو با ما کاملاً برطرف شده و ایشان درحال حاضر رقمی در حدود 142 هزار دلار گرفتند و بخش اندک دیگر پولشان نیز به زودی به ایشان پرداخت خواهد شد.

رئیس هیأت‌مدیره از روند فعلی باشگاه کاملاً رضایت دارد و می‌گوید:‌ «بازیکنان و کادر فنی به هیچ وجه مشکل خاصی ندارند و تمام بازیکنان ما پیش قسط اول خودشان و حتی چند بازیکن به دلیل نیاز و حل مشکلات ضروری‌شان، بیشتر از پیش قسط اولشان را نیز دریافت کرده‌اند و باشگاه به تمامی تعهدات مالی‌اش در قبال بازیکنان و کادر فنی عمل کرده است.»  هدایتی درخصوص اختلاف و درگیری با مصطفوی در یکی از جلسات قبلی هیأت‌مدیره و خصوصی برگزار شدن جلسات به دلیل درز خبر اختلاف به خارج از جلسه می‌گوید:‌ «هیچ درگیری لفظی با مصطفوی نداشتم و اصلاً قرار نیست جلسات هیأت‌مدیره خصوصی باشد. مثلاً در همین جلسه قبلی، دو بازیکن دیگر تیم ما نیز در باشگاه حضور داشتند و اصلاً اینطور نیست که جلسات به شکل کاملاً سری و محرمانه برگزار شود.»

کد خبر 65843

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز