چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸
۰ نفر

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: جایگاه‌های سوخت به صورت مداوم بازرسی می‌شوند.

کرامت ویس کرمی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کرامت ویس کرمی گفت: بخشی از دیسپنسر جایگاه سوخت، پلمب مخصوص شرکت پخش فرآورده‌های نفتی را دارد که ماهی یکبار تمامی آن‌ها مورد ارزیابی سنجش کمی قرار می‌گیرند؛ سازمان ملی استاندارد نیز، بنزین را از نظر کمی مورد سنجش قرار می‌دهد و برچسب‌هایی روی نازل می‌زند، مبنی بر اینکه این نازل مطابق با استاندارد، بنزین عرضه می‌کند.

به گفته او، عرضه بنزین و گازوئیل در تمام جایگاه‌ها توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و سازمان ملی استاندارد به‌ صورت معمول مورد آزمایش قرار می‌گیرد و اگر موردی از نظر کم فروشی وجود داشته باشد، برطرف می‌شود.

پیش‌تر مدیر توزیع و تامین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز گفته بود: از نظر فنی امکان این که هوا وارد باک خودرو شود، وجود ندارد چرا که نازل‌های عرضه سوخت در فاصله ۲۰ سانتی‌متری کف مخزن هستند و از آن جا که هوا و گازی وجود ندارد، بنزین را به سمت باک خودرو ارسال می‌کنند.

مدیرکل استاندارد استان تهران در سال ۹۸، وجود هوا را در بنزین برخی از جایگاه‌ها تایید کرده بود و بیژن زنگنه، وزیر سابق نفت نیز، در اوایل سال ۹۵ گفته بود: از جمله موارد تخلف در جایگاه‌ها، پرداخت نشدن بدهی به شرکت نفت، مخلوط کردن گازوئیل با بنزین و کم‌فروشی است.

کد خبر 657640

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار انرژی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    1 0
    شکی دروجودتخلف دراکثرجایگاه هانیست