یحیی گل محمدی می گوید رضاییان می تواند انرژی خوبی به تیمش بدهد.

گل محمدی

به گزارش همشهری آنلاین  یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل نساجی اظهار کرد: نتیجه‌ای که می‌خواستیم را به دست آوردیم. هدف ما گرفتن ۳ امتیاز بود که خوشبختانه این اتفاق افتاد. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در ۸ دقیقه، ۲ گل زدیم.

وی افزود: گل راحتی را دریافت کردیم. در نیمه دوم از زمین حریف پرس کردیم. نساجی تیمی است که اگر فضا داشته باشد خیلی خوب بازی‌سازی می‌کند و به زمین حریف می‌رسد. تا جایی که می‌شد این فضاها را از حریف گرفتیم.

گل‌محمدی تصریح کرد: فکر می‌کنم استراتژی خوبی بود و بچه‌ها خوب پرس از جلو را در نیمه دوم پیاده کردند. بازی سنگینی بود، اما از پس این کار برآمدیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: با وجود همه سختی‌هایی که تابه حال کشیدند، بازیکنانم عالی کار کردند. تک‌تک بازیکنانی که در پرسپولیس بازی می‌کنند، باغیرت هستند و این برد را به همه هواداران هدیه می‌کنیم. نیم‌فصل دوم، راحت نیست و بازی‌ها فشرده و سخت است. باید خیلی خوب خودمان را ریکاوری کنیم و از لحاظ ذهنی برای مسابقات آتی آماده باشیم.

وی افزود: مهدوی از داوران خوب لیگ ماست و روز خوبی را تیم داوری پشت سر گذاشت. صحنه‌های زیادی به وجود آمد و قضاوت سختی بود، اما تیم داوری از پس آن برآمدند.

گل‌محمدی در خصوص جذب رضاییان گفت: او می‌تواند انرژی خوبی به تیم ما بدهد. امیدوارم فرم مطلوب خود را به نمایش بگذارد، با اینکه ۳۰-۴۰ روز از مسابقات دور بوده، اما باید خود را خیلی زود با تلاش و زحمت به فرم خوب برساند. با حضور رامین هنوز تمرینی نداشته‌ایم، با توجه به حرفه‌ای بودنش خیالم تا حدی راحت است که در این مدت حتما تمرین اختصاصی داشته‌است.

وی در خصوص بازیکنان تاجیکش گفت: بازی سنگینی بود، اما عملکرد خوبی در مجموع داشتند. بازیکنانی هستند که هرچه باتجربه‌تر شوند، بیشتر می‌توانند مفید باشند.

کد خبر 657120

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha