مبلغ جایزه برگزیدگان و شایستگاه تقدیر چهاردهمین دوره جایزه ادبی جلال آل‌احمد افزایش یافت. این جایزه، گران‌ترین جوایز را به برگزیدگانش اعطاء می‌کند.

جایزه ادبی جلال آل احمد

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، با توجه به این‌که میزان جایزه ادبی جلال آل‌احمد در دوره‌های پیشین کاهش پیدا کرده بود در چهاردهمین دوره این جایزه به پیشنهاد یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با تایید محمدمهدی اسماعیلی رئیس هیات امنای جایزه ادبی جلال آل احمد و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارتقا یافت.

از این رو مبلغ جایزه برگزیدگان چهاردهمین دوره جایزه ادبی جلال آل‌احمد از ۱۵۰ میلیون تومان در دوره قبل به ۲۵۰ میلیون تومان و مبلغ جایزه شایستگاه تقدیر این دوره نیز از ۳۰ میلیون به ۵۰ میلیون تومان افزایش یافت.

مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره جایزه ادبی جلال آل‌احمد در تالار وحدت با حضور تعداد محدودی از میهمانان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و طی آن برگزیدگان نهایی چهار بخش اصلی «رمان و داستان بلند»، «داستان کوتاه»، «مستندنگاری و نقد ادبی»، «بهترین ویراستاران» معرفی شده و نیز برگزیدگان بخش «نگاه دیگر» به عنوان بخش ویژه تقدیر خواهند شد.

مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد امروز سه‌شنبه دوازدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۰ همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن و با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی از ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند این آیین را از طریق آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی khaneketab@ و پلتفرم اسکای‌روم مشاهده کنند.

کد خبر 654259

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha