شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
۰ نفر

مرسدس AMG CLE 63 جدید در حال آزمایش زمستانی در سوئد و پیش از عرضه برنامه‌ریزی شده آن در سال ۲۰۲۳، توسط عکاسان شکار شد.

مرسدس CLE63

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت اتو اکسپرس، با طرح شایعاتی مبنی بر اینکه مرسدس بنز ممکن است کلاس C کابریولت را کنار بگذارد، به نظر می‌رسد که این مدل جدید دراپ تاپ، شکاف کوچکی را بین کانورتیبل‌های کلاس C و E کلاس پر کند و در صدر سری CLE آینده قرار بگیرد.

با توجه به بال‌های برآمده، ورودی هوای بزرگ‌تر و از آنجا که به نظر می‌رسد ارتفاع سواری کاهش یافته است، ما معتقدیم که این مدل CLE ۶۳ متمرکز بر عملکرد است. همچنین بر خلاف نمونه‌های اولیه قبلی، این مدل از یک سیستم اگزوز دوگانه موقت نیز بهره می‌برد. از نظر برقی‌سازی، به نظر نمی‌رسد یک درگاه شارژ قابل مشاهده باشد، اما می‌توان آن را زیر بدنه استتار شده پنهان کرد.

تصاویر جاسوسی از مرسدس AMG CLE 63

باوجود اینکه CLE جدید از پلت‌فرم انعطاف پذیر MRA-2 (که زیربنای هر دو مدل کلاس C و S کلاس است) استفاده می‌کند و می‌تواند یک موتور ۶ سیلندر را در خود جای دهد، به احتمال زیاد CLE 63 دارای همان توربوشارژ هیبریدی ۲ لیتری خواهد بود با موتوری ۴ سیلندر.

تصاویر جاسوسی از مرسدس AMG CLE 63

این موتور به یک بسته باتری ۶.۱ کیلووات ساعتی و یک موتور الکتریکی نصب شده در پشت متصل می‌شود که حداکثر ۲۰۱ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. این تنظیمات قدرت خروجی بیش از ۶۳۵ اسب بخار را فراهم می‌کند، اگرچه انتظار می‌رود این مدل هم  قدرتی مشابه با ۵۰۳ اسب‌بخار ب‌ام‌و ام۴ کامپتیشن کانورتیبل جدید داشته باشد.

تصاویر جاسوسی از مرسدس AMG CLE 63

کد خبر 653529

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha