مجموع نظرات: ۰
شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
۰ نفر

لوگوی هر سازمانی بخش مهمی از هویت آن است و با گذشت زمان و یا توسعه سازمان دستخوش تغییر می‌شود. ما در سال‌های اخیر، در سرونو، تغییرات مهمی داشتیم. زمستان ۹۸ بود که به گروه شرکت‌های همکاران سیستم پیوستیم و در کنار بهبودها و بروزرسانی‌های مداوم نرم‌افزار، دو بخش جدید و مهم مدیریت نمایندگان (PRM) و خدمات پس از فروش را به SarvCRM اضافه کردیم.

چرا تصمیم به بازطراحی لوگو گرفته‌ایم؟

امسال هم با تمرکز بر روی راهکارهای بازاریابی و فروش پروژه محور، مسیر جدیدی را آغاز کردیم که اتفاقا رویداد آنلاینی که در ۱۲ بهمن پیشرو داریم در رابطه با همین موضوع است. ناگفته نماند، تمام این تحولات کاملا در راستای استراتژی کلان شرکت بود و بر اساس تحقیقات و تجربه در رابطه با دغدغه و نیازمندی‌های کسب‌وکارهایی که با آن‌ها در ارتباط بودیم شکل گرفت. هم‌سو با این تغییرات و گام‌های توسعه‌ای پیش رو، تصمیم گرفتیم تا لوگو و هویت‌ بصری‌مان را هم بازطراحی کنیم تا در این زمینه هم یک گام روبه جلو برداریم.

چرا تصمیم به بازطراحی لوگو گرفته‌ایم؟

چرا این طراحی انتخاب شد؟

ما با تکیه بر شعار همیشگی‌مان یعنی«Game Changers» تلاش کردیم به کسب‌وکارها کمک کنیم که در حوزه‌ی ارتباط با مشتریان، بازی را عوض کنند و همواره حرکت رو به جلو و قدرتمند داشته باشند بنابراین؛ طرح لوگوی انتخاب شده کاملا این ویژگی ما را به تصویر می‌کشد. دقیقا در تصویر شماتیک لوگو؛ در نقطه‌ای که به ابتدای Sarv می رسد (که مرکز S نهفته در لوگو نیز می‎‎‎باشد) بازی تغییر می‌کند و این تحول را نشان می‌دهد. انتخاب رنگ هم با توجه به درخت «سرو» بوده است. سرو از نمادهای ایران، درختی با عمری طولانی، با انعطاف پذیری بالا و همیشه سبز می‌باشد.

چرا تصمیم به بازطراحی لوگو گرفته‌ایم؟


 لوگوی محصول و شرکت به شکل یکسان و با تفاوت در تایپ و رنگ طراحی شده است. نکته‌ی دیگری که می‌توانیم به آن اشاره کنیم در تایپ Sarveno و SarvCRM در طراحی است؛ همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید در لوگوی شرکت؛ تایپ Sarveno کاملا پررنگ است اما در لوگوی نرم افزار SarvCRM ، تمام حروف پررنگ نیستند و "CRM" از این قاعده مستثنی است. این موضوع اشاره می‌کند که CRM محصول Sarv ؛ نام مجموعه است. به بیان دیگر ما می‌خواستیم نام Sarv با توجه به استراتژی‌مان بیشتر در مرکز توجهات قرار گیرد.

نوید می‌دهیم که این تغییر، زمینه‌ساز اتفاق‌های مثبتی است که به زودی آن‌ها را با شما به اشتراک می‌گذاریم؛ در نهایت امیدواریم طراحی جدید لوگو تجربه‌ی خوشایندی برای مشتریان‌مان ایجاد کند.

برای ارتباط گرفتن بیشتر با تغییرات لوگو، این ویدیو تهیه شده است.

کد خبر 653381

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha