مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی گفت: تلاش می‌کنیم که عیدی بازنشستگان در موعد مقرر پرداخت شود، هر چند مبلغ آن هنوز اعلام نشده است.

بازنشسته

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، میرهاشم موسوی  در جمع خبرنگاران در خصوص بیمه زنان سرپرست خانوار، اظهار کرد: بر اساس تفاهم‌نامه سازمان تامین‌اجتماعی با دولت، بخشی از سهم بیمه‌ شده را دولت باید پرداخت کند.

وی با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای در این رابطه به سازمان برنامه و بودجه ارسال کرده‌ایم، افزود: به محض امضا شدن این تفاهم‌نامه، اگر کسی پشت نوبت باشد تحت پوشش بیمه زنان سرپرست خانوار قرار می‌گیرد.

این مسئول در رابطه با افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی در سال آینده، ادامه داد: قطعاً یک ضریب افزایشی وجود خواهد داشت اما منتظر هستیم تا شورای روابط کار شکل گرفته و ضریب سالانه که اتفاق افتاد، میزان افزایش حقوق بازنشستگان نیز اعلام می‌شود.

مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی با اشاره به حق بیمه کارگری، تصریح کرد: کارگران مشاغل مختلف که تحت پوشش بیمه اجباری هستند و بر اساس قانون، مشمول کسر حق بیمه سهم کارگر می‌شوند، در صورت افزایش حقوق کارگران در سال آینده و متعاقب آن افزایش سهم حق بیمه، کسورات‌شان نیز متناسب با افزایش حقوق اعمال خواهد شد.

موسوی با اشاره به عیدی بازنشستگان تامین‌اجتماعی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم که عیدی بازنشستگان در موعد مقرر پرداخت شود، هر چند مبلغ آن هنوز اعلام نشده و دولت باید مصوب کند که بعد از طی همه این مراحل، آن را اعلام می‌کنیم.

کد خبر 653132

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • هم وطن IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    6 1
    مردم با گرانی روبرو هستند.معیشت سخته.ور ور میکنید.
  • مهدی IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    3 0
    هنوز هیچ کاری نکردین تو بوق کرنا کردین که چی بی عرضه ها برین افزایش حقوقهارو از لشگری و کشوری یاد بگیرین مملکت برای اوناس اینقدر حرف مفت نزنین
  • بازنشسته IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    4 0
    این حق اولاد که فقط برای عده ای خاص زیاد میشود و همگانی نیست پس بهتره به همگی یک مبلغ اضافه شود
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
    3 0
    سلام برای من ی سورا پیش امد اگه دولت دخالتی در پرداخت حقوق بازنشستگان ندارد چرا از پولهای این ببمه برداشت میکنه جرا وبه چه علت وهمچنین در پرداخت عیدی ودیگر مزایا باید به تصویب برسه واما اگر های دیگر ولی در مورد پرداخت بیمه باید ان پولی را که دولت مقرر کر ه ولی در مورد اضافه شدن حقوق ما با لشگری وکشوری این همه اما اگر وجود دارد چرا .......
    • IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      0 0
      کاملا درسته همینطور حق عائله مندی