چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
۱ نفر

در پی طرح برخی ادعاها در فضای مجازی مبنی بر نشت اطلاعات مشتریان بانک ملی ایران، روابط عمومی این بانک ضمن رد این ادعاها، از پیگیری حقوقی موضوع مطرح شده خبر داد.

بانک ملی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، روابط عمومی بانک ملی اعلام کرد: بانک ملی ایران، همواره از تجهیزات، کنترل ها، سیاست ها و روال های امنیت اطلاعات مبتنی بر استانداردها، به روش ها و الزامات بالادستی به منظور ارتقای مداوم سازمان دهی امنیت اطلاعات بهره جسته است.   

روابط عمومی این بانک با اشاره به این که پس از دریافت خبری مبنی بر نشت اطلاعات برخی مشتریان، تیم های امنیت اطلاعات بانک ملی ایران و شرکت های زیرمجموعه به منظور سنجش ادعا نسبت به بررسی اطلاعات سامانه ها و استخراج آثار و تبعات محتمل نشت اطلاعات اقدامات لازم را انجام دادند، افزود: در حال حاضر نیز بررسی ها ادامه دارد، اما هیچ نتیجه ای  مبنی بر صحت آن ادعا حاصل نشده است.

به گزارش همشهری آنلاین، از دیروز، خبر نشت اطلاعات مشتریان بانک ملی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد. گفته می شد این اطلاعات شامل بیش از 75 میلیون رکورد از مشتریان حقیقی و حقوقی بانک ملی بوده و شامل موارد از جمله نام، نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، کد ملی، شماره کارت  شماره تلفن همراه، شهر، استان و آدرس محل سکونت مشتری بوده است.

هر چند بر اساس همین اطلاعات در شبکه های مجازی اطلاعات حساب افراد در میان موارد نشت شده  نبود اما از مشتریان این بانک خواسته می شد که برای اطمینان خاطر رمز اینترنتی خود را عوض کنند. 

کد خبر 652933

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha