رئیس جمهور آمریکا در جریان یک نشست خبری بدون توجه به روشن بودن میکروفون، الفاظی توهین آمیز را درباره یک خبرنگار به کار می‌برد.

بایدن

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میزان، رسانه‌های آمریکایی ویدئویی را منتشر کرده ‎اند که نشان می‌دهد «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا، در نشست خبری خود از الفاظی توهین آمیز برای یک خبرنگار استفاده می‌کند.

به گزارش «سی بی اس»، بایدن در نشست خبری خود و در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه «فاکس نیوز» درباره تورم در آمریکا، این خبرنگار را «احمق» خطاب می‌‎کند و با کلمات توهین آمیزی درباره او به کار می‎‌برد.

«پیتر دوسی» خبرنگار فاکس نیوز از «جو بایدن» می‌پرسد «آیا تورم در آستانه انتخابات میان دوره‌ای کنگره هزینه سیاسی خواهد داشت؟» و بایدن در پاسخ به این سوال، می‌گوید «نه، این تورم یک دارایی بزرگ است؛ احمق ...»

این نخستین بار نیست که اقدامات و اظهارات «جو بایدن» سوژه رسانه‌ها می‌شود و از زمان آغاز به کار در کاخ سفید تاکنون چندین بار رفتارهای غیرمعمولی داشته است.

این موضوع باعث شده تا تردیدهایی درباره موضوع سلامتی بایدن و توانایی اش برای اداره امور ریاست جمهوری آمریکا مطرح شود.

کد خبر 652552

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
    1 10
    دوسی سپس به مجری فاکس نیوز گفت که در عرض یک ساعت پس از این توهین، جو بایدن با تلفن همراه دوسی تماس گرفت و گفته: «موضوع شخصی نیست، رفیق.
  • LV ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    1 0
    خخخخخخ