از آنجایی که کلاهبرداری ملکی با روش های مختلفی انجام می‌شود. لذا جهت جلوگیری از درگیر شدن با این مشکل و یا طرح شکایت، باید از طریق بهترین وکیل ملکی اقدام به رسیدگی و طرح دادخواست کنید.

روش های کلاهبرداری ملکی گروه پرشیا.jpg

به نقل از گروه حقوقی پرشیا، این روزها عده‌ای از افراد به روش‌های بسیار عجیبی به کلاهبرداری‌های ملکی پرداخته و املاک و مستغلات دیگران را تصرف می‌کنند. طبیعتا هر شخصی که بر املاک خود احساس مالکیت دارد، حساسیت‌های خاصی نیز نسبت به آن دارد و افراد باید به حق مالکیت یکدیگر احترام بگذارند. این حق مالکیت از لحاظ قانونی نیز ثبت می‌شود تا کسی بر املاک دیگری حق تصرف نداشته باشد. در این بین عده‌ای از افراد سودجو از روش‌های کلاهبرداری استفاده می‌کنند و حقوق ملکی دیگران را زیر پا گذاشته و بر خلاف قانون، اموال ملکی آن‌ها را تصرف می‌کنند. در این شرایط وکیل متخصص امور ملکی مبتنی  بر شرایطی که  قانون وضع کرده است از حقوق صاحبین اصلی املاک دفاع می‌کند.‌ مشکلات دعاوی ملکی در پی افزایش روش‌های معاملات ملکی افزایش یافته و وکیل متخصص امور ملکی در گروه حقوقی پرشیا با راه حل‌های مختلف دعاوی ملکی را پیگیری می‌کند.

وکیل ملکی گروه حقوقی پرشیا


وکیل ملکی چه کسی است؟

قبل از این که راجع به انواع دعاوی ملکی صحبت کنیم، بهتر است وکیل ملکی را بشناسید و با وظایف ایشان آشنا شوید.‌ حتما می‌دانید که علم وکالت زیرشاخه‌های بسیاری دارد و برای هر حوزه از قبیل: دعاوی خانواده، دعاوی حقوقی و غیره به صورت مجزا تعریف شده است. وکیل ملکی نیز به وکیلی گفته می‌شود که در حوزه دعاوی ملکی مانند: خلع ید، فک رهن و غیره تخصص داشته و فعالیت می‌کند. یک وکیل متخصص امور ملکی باید در حوزه فعالیت خود اطلاعات و تخصص کافی داشته باشد تا بتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پرونده‌های دعاوی ملکی رسیدگی کرده و با پیگیری درست و مشاوره حقوقی اصولی مسئله را پیگیری کند.‌ مشاوره حقوقی ملکی زمانی اهمیت می‌یابد که وکیل ملکی بی‌تجربه با پیشنهادات اشتباه خود روال رسیدگی به پرونده را از مسیر اصولی و عادی خود خارج ساخته و حتی ممکن است دعوا به ضرر صاحب اصلی ملک تمام شود.


 بهترین وکیل متخصص امور ملکی

با توجه به آنچه در پاراگراف قبل شرح داده شد، انتخاب یک وکیل متخصص امور ملکی متناسب با شرایط پرونده از اهمیت بسیاری برخوردار است. یک وکیل ملکی خوب قبل از هر چیزی باید در حوزه وکالت خود مهارت و تسلط کافی داشته باشد تا در شرایط اضطراری به بهترین شکل از موکل خود حمایت کرده و پیروز پرونده باشد. در چنین پرونده‌هایی زمان ارزش بسیار زیادی دارد.‌ اگر وکیل به موقع اقدامات قانونی را انجام ندهد، پرونده به ضرر موکل بسته می‌شود. بنابراین یک وکیل ملکی باید ضمن بهرمندی تخصص و تجربه کافی به موقع و بدون فوت وقت جهت پیگری پرونده اقدام کند. وکیل متخصص باید قبل از هر اقدامی اطلاعات لازم راجع به ملکی که بر سر آن دعوا است را جمع‌آوردی کرده و بر مبنای مدارک و مستندات با اشراف کامل به پرونده از حقوق موکل خود دفاع کند. آنچه سبب تمایز وکیل متخصص امور ملکی گروه حقوقی پرشیا با سایر وکلای دادگستری می‌شود، تجربه و مهارت وکیل ملکی است.

خلع ید چیست؟


وکیل خلع ید

دعاوی ملکی در سه گروه: دعاوی ملکی حقوقی، دعاوی ملکی کیفری و دعاوی ملکی ثبتی تقسیم‌بندی می‌شود. دعاوی خلع ید در گروه دعاوی ملکی حقوقی جای می‌گیرد. وکیل ملکی باید برای اقامه دعاوی خلع ید با شرایط و ارکان آن آشنا باشد. ابتدا بهتر است بدانید خلع ید چیست؟

به هر دعوای حقوقی که در حوزه اموالی نظیر خانه، زمین و سایر اموال غیرمنقول صورت گیرد، دعوای خلع ید گفته می‌شود. به عبارتی زمانی که یک فرد به صورت غیرقانونی اموال دیگری را تصرف کند، خارج کردن آن اموال از دست فرد متصرف در حوزه خلع ید مطرح می‌شود. در این شرایط مالک اصلی باید مالکیت خود را اثبات کند و در صورتی که دادگاه حق مالکیت صاحب اصلی را تأیید نماید، حکم رفع تصرف را صادر می‌کند.‌ در این زمان خدمات مشاوره یک وکیل متخصص امور ملکی که بر ارکان و شرایط مسلط است، در پیشبرد پرونده بسیار موثر است.

با توجه به این که اقامه دعوای خلع ید با تخلیه ید و رفع تصرف دعوانی متفاوت است، باید زمانی که دعوای حقوقی در دادگاه مطرح می‌شود، ارکان دعوا به صورت قانونی ارائه شود. دادگاه تنها در صورتی رای خلع ید را صادر می‌کند که ارکان قانونی آن وجود داشته باشد. به عبارتی در صورتی که شرایط خلع ید در دعوا وجود نداشته باشد، دادگاه هیچی رأیی مبنی بر خلع ید صادر نخواهد کرد. اقامه دعوای خلع ید زمانی مطرح می‌شود که متصرف بدون در میان بودن هیچ قراردادی از راه کلاهبرداری اقدام به تصرف مال دیگری می‌کند. اقامه دعوای خلع ید تنها برای پیگیری حق اموال غیرمنقول کاربرد دارد. در این شرایط برای این که بتوانید ارکان دعوا را به درستی به دادگاه حقوقی ارائه دهید، باید از بهترین وکیل خلع ید مشاوره بگیرید.‌


  وکیل متخصص امور ملکی در تهران

از آنجا که قوانین بسیار پیچیده و مقررات زیادی در حوزه دعاوی ملکی تعریف شده است، انتخاب بهترین وکیل ملکی که تسلط و مهارت کاملی با روش‌های حل دعوای ملکی داشته باشد، از اهمیت بسیاری برخوردار است. به عنوان مثال اگر برای پیگیری پرونده دعوای ملکی خود به دنبال بهترین وکیل ملکی در منطقه شمال تهران هستید، باید نسبت به تجربه و مهارت وکیل متخصص امور ملکی در نیاوران اطمینان داشته باشید. در این صورت پروسه رسیدگی به پرونده شما با بدون هیچ گونه دشواری یا پیچیدگی در اسرع وقت طی شده و دعوای حقوقی ملکی شما حل خواهد شد.‌ برای انتخاب بهترین وکیل ملکی در نیاوران کافی است پیشینه و رزومه وکلای این منطقه را بررسی کنید.


گروه حقوقی پرشیا

گروه حقوقی پرشیا در شمال تهران و نیاوران بهترین خدمات وکالت در حوزه امور ملکی ارائه می‌دهد. مشاورین این گروه حقوقی نیز در دفتر وکالت نیاوران آماده ارائه خدمات مشاوره تخصصی هستند. وکلای  حرفه‌ای در این گروه وکالت در شمال تهران در تلاشند تا با دید حرفه‌ای نسبت به قوانین مشکلات و دغدغه افراد جامعه را در حوزه مشکلات حقوقی و غیره برطرف سازند. جهت اطمینان از کیفیت خدمات ارائه شده توسط گروه حقوقی پرشیا، کافی است رزومه قوی وکلای پایه یک با تجربه و کاربلد دفتر وکالت نیاوران را بررسی کنید. شما می‌توانید برای دریافت خدمات مشاوره آنلاین از وکیل متخصص امور ملکی از طریق لینک زیر وارد سایت دفتر شده و یا از طریق تماس تلفنی با شماره‌هایی که در زیر درج شده خدمات مشاوره تلفنی دریافت کنید.

منبع: https://persialawfirm.com

شماره تماس: ۰۹۱۲۲۷۱۴۷۲۵ و ۰۲۱۲۶۸۵۲۷۹۳

کد خبر 652119

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha