معاونت مالی و اقتصادی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران را که هر ساله توسط خبره ترین اساتید حوزه مالی و اقتصادی کشور با به کارگیری معتبرترین مدل‌های مالی دنیا سازمان های داوطلب را ارزیابی می‌کند، دریافت کرد.

image-20220120123822-1.jpeg

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای انتخاب الکترونیک، در حاشیه مراسم تقدیر از واحدهای مالی برتر شرکت‌های فعال در نظام اقتصادی ایران که با حضور نخبگان و مدیران مالی-اقتصادی بنگاه‌های اقتصادی بزرگ ایرانی برگزار شد، تندیس زرین و جایزه ملی مدیریت مالی ایران که هرساله از سوی تعدادی از نخبگان و اساتید اقتصادی ایرانی مورد داوری قرار می‌گیرد به معاونت مالی و اقتصادی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک رسید.

اصغرقربانی، معاون مالی و اقتصادی انتخاب الکترونیک در حاشیه آئین اهدای جوایز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه شفافیت به عنوان یک اولویت اصلی در دستور کار تیم معاونت مالی و اقتصادی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک قرار گرفته و خرسندیم که امروز به عنوان یک شرکت فعال در بخش خصوصی نظام اقتصادی ایران، فعالیت‌های شفاف مالی و اقتصادی داریم.

وی افزود: تغییر مقیاس فعالیت در صاحب گسترده ترین زنجیره ارزش صنعت لوازم خانگی در غرب آسیا، معاونت مالی و اقتصادی انتخاب الکترونیک را از مرحله فعالیت‌های مالی و اقتصادی به مرحله جریان‌سازی در بستر نظام اقتصادی ایران و تاثیرگذاری بر شاخص‌های ملی اقتصاد سوق داده است.

شفافیت اقتصادی، اولویت انتخاب الکترونیک است

معاون مالی و اقتصادی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با اشاره به دریافت تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران از سوی این شرکت، تصریح کرد: افزایش سهم صنعت از تولیدناخالص داخلی، فتح بازارهای جدید صادراتی و حرکت در مسیر چارچوب‌های اقتصادی استاندارد توصیه شده در ابعاد مختلف اقتصاد مولد اهداف راهبردی انتخاب الکترونیک در حوزه مالی و اقتصادی است.

قربانی اضافه کرد: جریان‌سازی اقتصادی و حرکت در مسیر اقتصاد مولد مبتنی بر تولید، انتخاب الکترونیک را در صدر بنگاه‌های اقتصادی بخش خصوصی ایران قرار داده و برهمین اساس دریافت چنین جوایزی می‌تواند مهر تاییدی بر شفافیت و سازندگی فعالیت‌های اقتصادی – صنعتی بزرگ ترین مجتمع تولیدکننده لوازم خانگی ایران باشد.

وی در پایان ادامه داد: این جایزه به صورت ویژه اثربخشی فعالیت‌های مالی و حسابداری شرکت‌ها را با ارزیابی نوع مدیریت مالی و میزان شفافیت اقتصادی سازمان‌ها می‌سنجد و در نهایت با ارزیابی خط‌مشی ها و استراتژی‌های مالی و اقتصادی شرکت‌ها، مدیریت و رهبری مالی شرکت‌ها و همچنین اهداف، کارکنان مالی، ابزار مورد استفاده و تخصیص بهینه منابع در دسترس اقدام به رتبه بندی شرکت‌ها در این جایزه می‌کند.

بر اساس این گزارش، شرکت همراه اول، بانک ایران زمین، بیمه سرمد، بانک پاسارگاد، بانک تجارت و تعداد دیگری از بنگاه‌های اقتصادی ایرانی با شرکت در این جایزه مفتخر به دریافت رتبه‌های مختلف شدند.

کد خبر 651472

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha