شهردار منطقه ۱۳ از ثبت‌نام این منطقه در شبکه ملی شهرهای سالم ایران خبر داد.

شهر تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محمدهادی علی‌احمدی شهردار منطقه ۱۳ گفت: پیرو سیاست مدیریت کلانشهر تهران مبنی بر زیست‌پذیری مطلوب شهر و ارتقای سلامت، رفاه و نشاط اجتماعی و با توجه به افتتاح و فعالیت خانه مشارکت مردم در سلامت منطقه ۱۳، این منطقه به عنوان کاندید شهر سالم در پایتخت انتخاب و در شبکه ملی شهرهای سالم در ایران ثبت شد.

وی افزود: در راستای برنامه شهر سالم سازمان جهانی بهداشت و تقویت نظام شبکه ای آن در ایران و اجرای این طرح در شهر تهران، منطقه ۱۳ به عنوان نخستین منطقه در شهر تهران کاندید شهر سالم در پایتخت شده و با معرفی به سازمان جهانی بهداشت برای دریافت نشان آن، در شبکه ملی شهرهای سالم در ایران ثبت شده است.

علی‌احمدی اظهار داشت: انتخاب منطقه ۱۳ برای دریافت این نشان در شهر تهران دستاورد مهمی برای شهرداری تهران و این منطقه محسوب می‌شود. از این رو، می‌بایست تغییرات و تمرکز بیشتری در زمینه سلامتی و رفاه شهروندان داشته باشیم که خوشبختانه، همسو با این سیاست، خانه مشارکت مردم در سلامت نیز آغاز به کار کرده و این منطقه آمادگی لازم را برای مشارکت در سیاست گذاری ها و برنامه ریزی های این مرکز دارد.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی هایی برای تعاملات مستمر با معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه، این مرکز و سایر اعضای شورای مشارکت مردم در سلامت انجام شده، تصریح کرد: خانه مشارکت مردم در سلامت برای هماهنگی ارائه خدمات سلامت محور در زمینه جسمی و روحی به شهروندان فعال شده که با شناسایی نقاط آسیب پذیر و چالش‌های سلامتی محلات، ایده و طرح و برنامه‌هایی را در دستور کار قرار داده است.

کد خبر 650201

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha