دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۸۷ - ۰۵:۵۶
۰ نفر

گروه ورزشی: امیر قلعه‌نویی جمعه خوبی را سپری می‌کرد. نمایش موفق تیم او در تقابل با پرسپولیس پرستاره می‌توانست همه چیز را تحت‌الشعاع قرار دهد اما همه‌چیز در آخرین لحظات دربی دگرگون شد.

قلعه‌نویی پیش از همه به سراغ مدافع میانی تیمش رفت و در زمین مسابقه بیژن کوشکی را با الفاظ تند مورد انتقاد قرار داد. بعد از آن وارد رختکن شد و با بازیکنان به تندی صحبت کرد. سرمربی استقلال که کاملاً عصبانی  به نظر می‌رسید در کنفرانس مطبوعاتی هم  با چالش مواجه شد و جنجال دیگری به وجود آمد. این همه برای افزایش فشار انتقادات نسبت به رفتار و برخورد قلعه‌نویی کافی بود.

روز گذشته مدیرعامل باشگاه استقلال هم رفتارهای سرمربی تیمش را به چالش کشید. واعظ آشتیانی در خصوص برخورد قلعه‌نویی با کوشکی گفت: «ما آدم‌های کم‌سن و سالی نیستیم. در شرایط سخت وظیفه داریم بر اعصاب خود مسلط باشیم و رفتارهایمان را کنترل کنیم.»

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص درگیری سرمربی تیمش با نمایندگان رسانه‌ها نیز اظهار داشت: «‌من هرگز رفتارهایی که صورت گرفت را تأیید نمی‌کنم. یک مربی می‌تواند در کنفرانس مطبوعاتی شرکت نکند.

اما وقتی روبه‌روی خبرنگاران قرار گرفت وظیفه دارد شرایط روحی‌اش را حفظ کند و مواجه شدن با هرگونه سئوال یا انتقادی را امری محتمل بداند و آن را تحمل کند. این برخوردها مورد تأیید عرف اهالی محترم فوتبال نیست و من هم سعی ندارم آن را توجیه کنم هرچند که از سویی باید به مربی حق داد. چون تمام داشته‌هایش آن هم در بازی حساسی مثل دربی طی 2 دقیقه نابود شده است.»

منصور پورحیدری، ‌سرمربی سابق باشگاه استقلال هم در مورد درگیری لفظی کوشکی و قلعه‌نویی گفت: «متاسفانه چنین اتفاقاتی همه چیز را زیر سئوال می‌برد. معتقدم بعد از یک مسابقه پر فشار نباید چنین برخوردهای صورت بگیرد و نمی‌توان نقاط ضعف را در آن لحظه مشخص کرد بلکه باید یک روز پس از مسابقه و در آرامش در این مورد بحث می‌شد.»
در همین حال اولیایی  مدیرعامل سابق باشگاه استقلال هم از اتفاقات پایان بازی و خصوصاً برخورد قلعه‌نویی با بازیکن این تیم انتقاد کرده است.

اولیایی گفته است: «به عقیده من مدیریت  فتح‌الله‌زاده باعث شد تا قلعه‌نویی گمان کند می‌تواند همه نقش‌ها را در اختیار خود بگیرد اما به نظر می‌رسد واعظ بتواند این مشکل را بر طرف کند.»

اظهارات اولیایی در خصوص تصمیمات واعظ و تغییرات احتمالی باشگاه استقلال به واقعیت نزدیک است در حالی که مدیرعامل باشگاه استقلال هم این موضوع را تلویحاً تایید می‌کند.  واعظ آشتیانی در این خصوص می‌گوید: «ما طی چند ماه آینده سعی می‌کنیم چارت سازمانی جدیدی را که منطبق با استانداردهای جهانی است در باشگاه به وجود آوریم. فعلاً در مرحله تجزیه و تحلیل شرایط هستیم و البته پس از شناخت مشکلات و مسائل باشگاه درصدد حل آن برمی‌آییم. مطمئن باشید هرچقدر که زمان بگذرد شرایط و مقتضیات باشگاه استقلال را بیشتر درک خواهیم کرد.»

کد خبر 65015

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز