اگرچه آلگری این بازیکن ایرانی را درنظر دارد ولی سران باشگاه یوونتوس نمی خواهند مبلغ بالایی را برای این بازیکن برای دستمزد پرداخت کنند.

آزمون

:  طی روز های اخیر و با مخالفت زنیت بدر خصوص انتقال سردار آزمون  باشگاه لیون فرانسه مبلغ پیشنهادی خود به این باشگاه روسی را تا ۶ میلون یورو افزایش داده است. این در حالی است که از یوونتوس به عنوان دیگر مشتری مهاجم ملی پوش ایران نام برده می شود.

اماباشگاه بزرگ ایتالیایی در خصوص آزمون تردید هایی دارد.

نشریه «توتو اسپورت» تورین در این خصوص خبر داد باشگاه یوونتوس برای جذب دائمی سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ مطمئن نیست و می خواهد این بازیکن ایرانی را به صورت قرضی به خدمت بگیرد.

این درحالیست که قرارداد آزمون با زنیت تابستان پیش رو به پایان می رسد. در مقابل باشگاه لیون  دو بار با سردار آزمون وارد مذاکره شده و به توافقاتی نیز دست پیدا کرد.

با این شرایط لیون دوباره فرصتی طلایی دارد تا سردار آزمون را جذب کند. این باشگاه فرانسوی قراردادی ۴ و نیم ساله برای جذب ستاره ایرانی زنیت سن پترزبورگ آماده کرده است.

اگرچه آلگری این بازیکن ایرانی را درنظر دارد ولی سران باشگاه یوونتوس نمی خواهند مبلغ بالایی را برای این بازیکن برای دستمزد پرداخت کنند و قصد امضای قرارداد بلندمدت با او را ندارد.

کد خبر 649938

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha