چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵
۰ نفر

هفته‌نامه‌ی دوچرخه: قلمت را بردار و داستان بنویس و در مسابقه شرکت کن؛ تمام ماجرا همین است. مسابقه‌ی داستان‌نویسی «قلمت را بردار» در قالب داستان ‌کوتاه و داستانک از سوی فرهنگ‌سرای معرفت و مؤسسه‌ی فرهنگی‌هنری داناک برگزار می‌شود.

مسابقه‌ی داستان‌نویسی «قلمت را بردار»

به‌گزارش روابط‌عمومی فرهنگ‌سرای معرفت، این مسابقه که از تاریخ ۳۰ آذر و هم‌زمان با شب یلدا آغاز شده، تا ۳۰ دی ماه ادامه دارد و در دو بخش موضوعی و آزاد برگزار می‌شود و هدف از آن، گرامی‌داشت آیین ایرانی یلدا، حمایت از استعدادهای داستان‌نویسی و ایجاد رقابت سالم است.

بخش موضوعی این مسابقه شامل داستانک‌هایی ویژه‌ی شب یلدا، آیین و مراسم ایرانی است و بخش آزاد هم شامل موضوعات آزاد در قالب داستان‌ کوتاه و داستانک می‌شود. توجه داشته باشید که داستانک‌ها ‌باید فقط یک پاراگراف باشند و داستان‌های کوتاه، حداقل ۱۰۰۰ و حداکثر ۲۵۰۰ کلمه باشند.

راستی، هرنویسنده می‌تواند حداکثر سه اثر را به‌صورت جداگانه برای هردو بخش ارسال کند. آثار ارسالی نباید هم‌زمان در مسابقه‌های دیگر داستان‌نویسی رتبه کسب کرده باشند یا چاپ شده باشند.

‪هم‌چنین پس از داوری آثار، به نفرات برتر هربخش جوایز نقدی و غیرنقدی اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۳۰ دی۱۴۰۰ به دایرکت اینستاگرام فرهنگ‌سرای معرفت @farhangsaramarefat ارسال کنند یا برای کسب اطلاعات بیش‌تر با واحد فرهنگی فرهنگ‌سرای معرفت با شماره‌ی تلفن۴۴۳۰۱۴۴۴ تماس بگیرند.

وقت برداشتن قلم است!

کد خبر 649650

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha