مدیر کل امور مالی و ذی‌حساب شهرداری تهران از پیاده‌سازی کامل سیستم بهای تمام‌شده در تمام مناطق تهران خبر داد.

شهرداری تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محمدرضا زارعلی مدیرکل امور مالی و ذی‌حساب شهرداری تهران در خصوص پیاده‌سازی کامل سیستم بهای تمام‌شده خدمات در شهرداری تهران گفت: سیستم بهای تمام‌شده از سال ۹۰ با تلاش شورای شهر و شهرداری تهران آغاز راه‌اندازی شد. در حال حاضر نیز با تاکید معاون مالی شهرداری تهران سیستم بهای تمام‌شده خدمات در مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران به طور کامل پیاده شده است.

وی تصریح کرد: در آینده‌ای بسیار نزدیک نیز این سیستم را در سطح سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری تهران پیاده‌ خواهیم کرد.

زارعلی این اقدام را گامی مهم در راستای شفافیت مالی شهرداری تهران دانست و بیان کرد: این اقدام گامی بزرگ در راستای ایجاد شفافیت در قیمت‌گذاری خدمات و کاهش هزینه‌ها در شهرداری تهران است و امروز این آمادگی را داریم که نرخ و فهرست بهای خدمات خود را در سطح مناطق به طور شفاف و واقعی داشته باشیم.

وی با اشاره بر سایر مزایای این طرح توضیح داد: از دیگر مزایای اجرای این سیستم این است که با پیاده‌سازی آن بودجه‌ریزی مبتنی بر عملیات نهایی خواهد شد. در واقع بودجه‌ریزی بر اساس مقادیر و ریزمتر و احجام انجام خواهد شد.

مدیرکل امور مالی و ذی‌حساب شهرداری تهران ادامه داد: این فرایند پایان مغایرت میان روند بودجه‌ریزی و حوزه اجرای عملیات و آغازی بر بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد قابل رصد و احصاست.

کد خبر 649588

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha